וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז לנתניהו: "אצלך החיים כאן הם פיקניק בכרמל"

פנחס וולף

29.8.2012 / 12:15

בדיון מיוחד בכנסת תקף יו"ר האופוזיציה את ראש הממשלה על רקע המצב הכלכלי וגל הפיטורים במשק. "האם אתה שותף למצוקת המפוטרים הבלתי פוסקת? האם אכפת לך בכלל?", שאל

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

מליאת הכנסת התכנסה היום (רביעי) לדיון פגרה מיוחד על המצב הכלכלי והפיטורים במשק. את סדר היום פתח ראש האופוזיציה שאול מופז. "לפנינו גל צונאמי של פיטורים המוניים, של רבבות משפחות שאחרי החגים ימצאו עצמם ללא פרנסה עם הוצאות מחיה הולכות וגדלות שפוגשות ארנק ריק", תקף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "מי יכול להמשיך לספוג את עליית מוצרי היסוד ואת מחירי הדלק המאמירים? שוב אתה חודר לאותם כיסים".

שאול מופז במליאה. עומר מירון
תקף את נתניהו במליאה. מופז/עומר מירון

"עד שאסיים את הנאום יפוטרו ישראלים נוספים", אמר, בהסתמכו על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. "הם איבדו את מקום עבודתם בגללך ובמשמרת שלך. האם אתה רואה אותם, את פניהם את ילדיהם, האם אתה שותף למצוקתם הבלתי פוסקת, מחוסר הוודאות של הבאת אוכל הביתה, מהכבוד העצמי שנלקח מהם? האם אכפת לך בכלל?". מופז המשיך ותקף את נתניהו: "אצל נתניהו החיים פה הם פיקניק אחד גדול ביערות הכרמל. על פי הקונספציה של נתניהו מצבנו לא היה מעולם טוב יותר. גן עדן של שוטים. ממש – ביבי בארץ הפלאות. אבל בארץ ישראל מעמד הביניים לא יודע איזה מכתב יגיע לביתו ראשון – פיטורים או צו 8, ואולי מכתב מהבנק שלא מכבדים יותר צ'קים. במסיבת התה של נתניהו דבר לא חסר. הכל מותר. למלך אין כתר ולנתינים אין בית, עוד מעט גם לא תהיה להם עבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"תכירו – זאת ביבילנד בממלכת נתניהו", אמר בנאום חריף במיוחד. "תשדיר התעמולה בשיאו של גל אפל ומסוכן(...)נתניהו יודע להבטיח אבל ביבי לא יודע לקיים. האם תוכל לספר לנו אילו שינויים ביקשת לבצע בתיק ההשקעות שלך – האם רצית להעתיק השקעות מכאן לחו"ל והאם שוב נחיה בחסדו של הדולר האמריקאי?". עוד אמר מופז: "הוא הבטיח לתת הזדמנות לזוגות צעירים ולהשיג דירה בלי שישעבדו את חייהם למשכנתא. נשנה את שיטת הממשל, שתי מדינות לשני עמים, טרכנטברג. הבטחות כמו חול ולעם אין מה לאכול. הממשלה מארגנת לנו הסחת דעת הרחק מגבולה של ישראל. המוטיבציה במשים. האסטרטגיה הברורה – אם נמות מפחד, לא נמות מרעב. לשם שינוי אמור אמת. אדוני ראש הממשלה, המשמרת שלך נגמרה".

גם במפלגת העבודה תקפו היום את מדיניותו הכלכלית של נתניהו, על רקע גל הפיטורים במשק. יו"ר סיעת העבודה, ח"כ יצחק הרצוג, לשעבר שר הרווחה, אמר בישיבת סיעת העבודה שהתקיימה היום כי "קראנו בתדהמה על הכוונה לפגוע בקצבאות. הקצבאות מוציאות בציפורניים מאות אלפי אזרחים מעוני. נתניהו שונא את רשת הביטחון של ישראל ונילחם בכל כוחנו בגזירה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully