וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר התיק נגד ראש עיריית צפת שנחשד בפרשות שוחד

קובי דוד

27.8.2012 / 19:13

אילן שוחט נחקר בפרשת מתן או קבלת שוחד בבחירות המקומיות ב-2008, יחד עם כמה ממקורביו. כעת החליטה הפרקליטות לסגור את התיק מחוסר ראיות. "ההר הוליד עכבר"

פרקליטות מחוז הצפון הורתה הבוקר (שני) לסגור את תיק החקירה בעניינו של ראש עיריית צפת, אילן שוחט, אשר נחקר בחשד למתן או קבלת שוחד. התיק נסגר בתום שמונה חודשים של עיון בפרטי החקירה, בשל היעדר ראיות מספקות.

לפני למעלה משנתיים נחקר שוחט ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יחא"ה) בחשד שקיבל או נתן שוחד במהלך הסיבוב השני לבחירות המקומיות לעיריית צפת, שהתקיימו בשנת 2008. יחד עם שוחט נחקרו מספר חשודים נוספים במעורבות בפרשה. בחודש פברואר האחרון, לאחר סבב חקירות מקיף, הועברו ממצאי החקירה מידי יחא"ה לפרקליטות מחוז הצפון. אז נמסר מהפרקליטות כי שוחט נחשד במתן או קבלת שוחד, יחד עם מקורביו.

במהלך שמונת החודשים האחרונים, עיינו גורמים בכירים בפרקליטות בפרשה, ולאחר עיון מעמיק, החליטה עו"ד איריס שירן, סגנית בכירה וממונה בפרקליטות, לנקות את שוחט מכל אשמה. "לאחר עיון ובחינת חומרי החקירה בתיק, הורתה פרקליטות מחוז הצפון על סגירת תיק החקירה נגד ראש עיריית צפת, אילן שוחט, וחשודים נוספים", סיפר גורם בפרקליטות בשיחה עם וואלה! חדשות.

לדבריו, ההחלטה בתיק נובעת בעיקר מחוסר ראיות. "בפרקליטות החליטו לסגור את התיק בהיעדר ראיות מספיקות להעמדה לדין", ציין. מקורביו של ראש העירייה סיפרו: "ידענו שבסופו של דבר ההר יוליד עכבר. רק חבל שזה לקח כל כך הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully