וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן הישראלי שנהרג במקדוניה: "אהב ללכת על הקצה"

חברו של גדעון סנדל קבע להיפגש עמו בערב שבת אך כיוון שלא הופיע, יצר קשר עם משפחתו בישראל. המשטרה איתרה את גופתו לאחר שחייגו לטלפון נייד שנשא. "היה אדם שחי את הרגע"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

בני משפחתו של גדעון סנדל, הישראלי שנהרג במהלך טיול בשמורת הטבע מאטה שבמקדוניה, מנסים לעכל את הבשורה המרה. "גדעון היה טיפוס מאוד הרפתקן, אדם שחי את הרגע ואהב את החיים. הוא הרבה לטייל בישראל ובחוץ לארץ. היו לו עסקים באזור הבלקן", סיפרה פרודתו תמר. סנדל, בן 72 ממושב קדרון, נהרג בנפילה ממצוק בשמורת הטבע. המשטרה המקומית ערכה חיפושים אחריו במשך כמה ימים, ואתמול גופתו נמצאה. הוא הותיר אחריו ארבעה ילדים, תשעה נכדים ושני נינים.

מנהלת מחלקת ישראלים במשרד החוץ, אילנה רביד, מסרה כי גופתו של סנדל צפויה לנחות בישראל ביום רביעי הקרוב, בשל הליכים ביורוקרטיים הכוללים נתיחת הגופה וסיום חקירת מקרה המוות. רביד נמצאת בקשר רצוף עם בני משפחתו של סנדל.

בנו של סנדל, ערן, סיפר כי אביו טס למקדוניה לנסיעת עסקים. "ביום חמישי בבוקר הוא נחת שם, ולמחרת הוא יצא מבית המלון שבו התארח לטיול בשבע בבוקר. הוא שאל את העובדים באיזו שעה מסתיימת ארוחת הבוקר כדי להספיק לאכול במלון", סיפר. לדברי סנדל הבן, ביום שישי שעות הערב חבר של אביו יצר קשר עם המשפחה וסיפר כי הוא אמור היה להיפגש עמו כמה שעות לפני כן, אך אביו לא הגיע לפגישה. "אבא שלי לא ענה לטלפון שלו שהיה זמין. זה נראה די מוזר לאותו חבר שהחליט לערב אותנו", הוסיף.

מכוניתו של סנדל נמצאה נטושה בשמורה

הבן, שחשש לאביו, יצר קשר עם עובדי בית המלון במקדוניה שבו התארח סנדל, וביקש שידווחו על היעדרותו למשטרה. "פקיד הקבלה אמר שאבא הלך לטפס על הר בשמורת הטבע הסמוכה לבית המלון. אחרי שהוא סיים לעבוד הוא יצא לחפש אותו ומצא את המכונית שלו נטושה. הבנו שאבא נמצא באזור אבל לא ידענו מה מצבו".

למחרת בבוקר ערכו כוחות משטרה חיפושים נרחבים בשמורת הטבע אחר סנדל. "הם מצאו עדות שאבא ביקר בנקודה שבה מטיילים נוהגים לרשום את הפרטים שלהם בספרון שמוצב במקום. זה צמצם את טווח החיפוש, אך לצוותים היה קשה לאתר אותו בגלל תנאי השטח הקשים", אמר סנדל הבן. גופתו של סנדל אותרה יום למחרת, לאחר שהמחפשים התקשרו לטלפון הנייד שלו ושמעו את הצלצול.

"הוא חשב שהוא צעיר יותר ממה שהיה. ברוחו היה בן 22", אמרה הפרודה תמר, והוסיפה: "הוא מיצה את החיים שלו במלוא מובן המילה". בנו ערן אמר כי אביו "אהב אתגרים וללכת על הקצה. זה בא לידי ביטוי בכל דבר שעשה בחיים שלו. כנראה שהתקרב לקצה פעם אחת יותר מדי. אני מאמין שכך הוא היה מעדיף לסיים את חייו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עוד בנושא:
מקדוניה: ישראלי בן 70 נהרג בנפילה ממצוק

טל שלו השתתפה בהכנת הכתבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully