וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולגולת אדם נמצאה מול חופי בת גלים בחיפה

קובי מנדל

26.8.2012 / 14:20

צעיר שצלל ביום שישי מול חוף בת גלים בחיפה הופתע למצוא בקרקעית הים גולגולת אנושית. הוא אסף אותה אל החוף והעביר אותה למצילים. באבו-כביר חוקרים כעת את נסיבות הימצאותה

ברק גנח, צעיר בן 20 מחיפה, יצא ביום שישי לצלילה חופשית מול חוף בת גלים שבעיר. כמו בכל צלילה שגרתית, הוא נתקל בשחיינים, בדגים ובגלים. אך כשהגיע לעומק של כתשעה מטרים מתחת לפני הים, הבחין גנח לפתע בגולגולת אדם המוטלת על הקרקעית.

"פתאום ראיתי גולגולת", הוא סיפר לוואלה! חדשות. "חיפשתי עוד חלקים, אבל לא מצאתי. לקחתי את הגולגולת איתי, חזרתי לחוף והעברתי אותה למצילים. הם אלה שהזעיקו את המשטרה. לא פחדתי, ואני מקווה שימצאו למי היא שייכת".

למרות הממצא התת-ימי החריג, גנח, צוללן ותיק ומנוסה, היה קצת פחות מופתע משאר הנוכחים בחוף. "אני צולל כל החיים, וכבר קרו לי מקרים שונים", הוא אמר. הגולגולת הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו-כביר, וכעת מנסים הפתולוגים לחקור את נסיבות הימצאותה במקום.

אין זו הפעם הראשונה שגולגולת נמצאת סמוך לחופי ישראל. לפני כשלוש שנים, נמצאו שרידי גולגולת בחוף פלמחים. שלוש שנים קודם לכן נמצאה גולגולת עתיקת יומין בחוף קיסריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully