וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויה מצמררת: יצא לחממה - וגילה גולגולת אדם

קובי דוד

19.7.2011 / 19:40

במכון לרפואה משפטית באבו כביר בודקים למי שייכת גולגולת האדם שנמצאה בבית גידול ירקות אורגניים בצפון. בעל החממה: "זה היה מחזה מחריד ומפחיד, חשבתי שאני מדמיין"

דני פלודה, בן 51 מהיישוב הקהילתי כרכום בצפון, יצא הבוקר (שלישי) כבכל יום מביתו לעבר החממה הפרטית שלו. כאשר הגיע לברז ההשקיה בחממה לגידול ירקות אורגניים, הבחין פלודה בעצם מוזר. כשהתקרב לעצם, נחרד פלודה לגלות כי מדובר בגולגולת אדם. לדבריו, "התקרבתי למקום שאני רגיל להגיע אליו בכל בוקר מחדש וצמרמורת גדולה אחזה בכל גופי".

ככל הנראה, מבנה השיניים מעיד על כך שהגולגולת שייכת לאדם צעיר. עם זאת, במשטרה עדיין לא יודעים לקבוע למי שייכת הגולגולת והיא הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. פלודה המשיך וסיפר כי "זה היה מחזה מחריד ומפחיד. לא הבנתי תחילה במה מדובר, חשבתי שאני מדמיין. מיד התקשרתי לחבר טוב שלי שהזמין קצין משטרה שיטפל בנושא".

אל המקום הגיעה מעבדת זיהוי שהעבירה את הגולגולת לבדיקת המכון לרפואה משפטית. לפי הממצאים הראשוניים, נראה כי מדובר בגולגולת של אדם שמת לפני כשנתיים עד שלוש שנים. מפקד משטרת ראש פינה, רב-פקד רן לוי, ציין כי "כרגע אנחנו ממתינים לממצאים הסופיים שיגיעו מהמכון לרפואה משפטית. לא ידוע לנו על נעדר או על פרטים אחרים היכולים להצביע למי שייכת הגולגולת, זה מוקדם לקבוע".

פלודה שמצא את הגולגולת סיכם: "אני שנים עובד כחקלאי ומעולם לא הבחנתי בעצם כזה מוזר. אני גם לא מצליח להבין איך זה הגיע דווקא אליי, ואין לי שום חשד או הסבר למי הגולגולת שייכת. אנשים ששמעו על המקרה שאלו אותי אם מדובר בגולגולת השייכת לאחד הנעדרים מאזור הצפון, אבל התשובה לכך תתקבל רק מהמשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully