וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות הישראלית שנהרגה בהודו: "חינכה דורות שלמים"

שלומי גבאי

25.8.2012 / 15:22

קרוביה של שושנה מייזל-רווח, שמתה מפצעיה לאחר שנפצעה קשה בתאונה במהלך מסע "מלכת המדבר", התקשו לקבל את הבשורה המרה. "אישה מדהימה וטובת לב, שדלתה הייתה פתוחה בפני כל"

בבית משפחתה של שושנה מייזל-רווח, שנהרגה בתאונה במהלך מסע "מלכת המדבר" בצפון הודו, התכנסו היום (שבת) עשרות בני משפחה וחברים, שהגיעו כדי לתמוך בקרוביה מוכי התדהמה. מייזל-רווח, תושבת גדרה בת 63, השאירה אחריה בעל וארבעה ילדים, שהתקשו לדבר על האובדן שפקד את משפחתם. אחותה, יעל, סיפרה כי "היא עסקה בהוראה והייתה מוכרת מאוד בגדרה, בשל העובדה שחינכה דורות שלמים של תלמידים".

שושנה מייזל רווח, ההרוגה במסע מלכת המדבר בהודו, אוגוסט 2012. באדיבות המשפחה
"עסקה בהוראה וחינכה דורות שלמים בגדרה". שושנה מייזל-רווח/באדיבות המשפחה

בתאונה בה נהרגה מייזל-רווח נפצעו גם שתי ישראליות נוספות באורח קל, שמצבן מוגדר כעת טוב, אולם לטענת אחות ההרוגה - הקושי בהנחתת מסוק לזירת התאונה הוא שהביא להחמרה במצבה, ולמותה.

"היא הייתה אישה מדהימה וטובת לב, שטיפלה באמה בצורה הכי טובה שיש", סיפרה דינה, חברת המשפחה. "היא אהבה לעזור, הדלת שלה הייתה פתוחה תמיד לבני משפחה וחברים", הוסיפה.

"רופאה ישראלית מלווה את הפצועות הנוספות"

התאונה אירעה אתמול בצפון הודו, כאשר הג'יפ בו נסעו המטיילות התהפך. נסיבות התאונה טרם הובהרו. קונסול ישראל בניו דלהי, שעודכן בפרטים, מטפל בנושא המסמכים הקשורים להעברת גופת ההרוגה ארצה. בנוסף, נעשים מאמצים להעביר את הפצועות מבית החולים, המרוחק כשמונה שעות נסיעה מעיר הבירה, לניו דלהי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ביתה של הישראלית שנהרגה במלכת המדבר בהודו. שלומי גבאי
קרוביה מיעטו לדבר ונראו המומים נוכח המכה שפקדה את המשפחה. בית מייזל-רווח/שלומי גבאי

מ"החברה הגיאוגרפית", האחראית על המסע, נמסר כי התאונה אירעה בעמק להון שבצפון הודו ביומו הרביעי של המסע בהימאליה. "לא ידועים לנו פרטים טכניים אודות התאונה, אך אנו יודעים שההרוגה הגיעה בהכרה לבית החולים המקומי ובמהלך הלילה מצבה הידרדר", נמסר מדוברות החברה.

מנכ"ל החברה הגיאוגרפית, דמיאן יפה, מסר ש"מרגע התאונה, נעשה כל שניתן בתנאי שטח קשים. הופעלו צוותי חירום של החברה, הוקם חדר מצב במשרד החוץ בתיאום עם הרשויות המקומיות, אמבולנס ליווה את הפצועה יחד עם רופאה ישראלית והיא טופלה בבית חולים בעיר סמוכה.

ישראלית נהרגה במהלך מסע "מלכת המדבר" בהודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully