וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו פיטורי המפקח על לימודי האזרחות במשרד החינוך

בית הדין לעבודה בירושלים קיבל את הפשרה שהושגה בין אדר כהן למשרד החינוך לאחר שהראשון עתר נגד פיטוריו שנעשו לטענתו מסיבות פוליטיות. עם זאת, ייערך לו שימוע נוסף

פיטוריו של המפקח על לימודי האזרחות במשרד החינוך בוטלו היום (רביעי) לאחר שבית הדין לעבודה בירושלים קיבל את מתווה הפשרה שהושג בין כהן למשרד החינוך לפיו ייערך לכהן שימוע נוסף בנושא העסקתו. המפקח על לימודי האזרחות במשרד החינוך פוטר לפני כשלושה שבועות מתפקידו בשל מה שהסבירו במשרד החינוך כ"כשלים מקצועיים שנמצאו באופן התנהלותו".

עוד נקבע כי עד לקיום השימוע הבא, לכל המאוחר ב-1 בספטמבר, יישמרו הצדדים על "דממת אלחוט". הסערה סביב כהן התחוללה בעיקר בעקבות האישור שנתן ללימוד ספר האזרחות "יוצאים לדרך אזרחית", הכולל תכנים "אנטי-ציוניים", לפי משרד החינוך – שגנז את הספר.

כהן עתר נגד ההחלטה לפטרו בטענה כי המהלך נבע ממניעים פוליטיים ולא מקצועיים – כפי שנטען על ידי משרד החינוך, שמצדו דחה את טענות המפקח. בית הדין החליט כבר בשבוע שעבר להקפיא את פיטוריו של כהן בעקבות העתירה שהגיש האחרון, והיום, כאמור, קיבל בית הדין את הפשרה לפיה ייערך לו שימוע נוסף בו ייקחו חלק מנכ"ל המשרד, דלית שטאובר, מנכ"ל משרד החינוך לשעבר, ד"ר שמשון שושני, וראש אשכול חברה ורוח במשרד אלירז קראוס.

"בית הדין מברך את כל הצדדים על נכונותם, לפנים משורת הדין, לפעול על פי הסכמה", נכתב בהחלטתה של השופטת שרה שדיאור, "בית הדין מדגיש כי כדי להביא להצלחת ההליך גם על התקשורת לפעול במתינות הראויה וליתן לצדדים את השקט והזמן הדרושים להם למימוש ההסכמה לטובת כל הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully