וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת ההרוגות על מעצר ברבי: "מודים לשוטרים"

רמי שני

20.8.2012 / 21:29

אחיה של שושנה ובנה של סבטלנה יגודייב, שנדרסו למוות בנתניה לצד קרובת משפחתן אלכסנדרה רובינוב, בירך על לכידת החשוד המרכזי. "מקווה שיותר לא יצטרכו לתפוס אנשים כאלה"

צילום: באדיבות ערוץ 10, שלומי גבאי, דניאל בוק; עריכה: מיכאל ברגמן; קריינות: אביב אברמוביץ'

רודי יגודייב, אחיה של שושנה יגודייב בת ה-25 ובנה של סבטלנה יגודייב בת ה-56, שנהרגו בתאונה בנתניה בסוף השבוע האחרון, בירך הערב (שני) על מעצר החשוד המרכזי בדריסה, שושן ברבי. "אני מודה לשוטרים שעשו את העבודה כמו שצריך", אמר יגודייב לוואלה! חדשות, "אני מקווה שיותר לא יצטרכו לתפוס אנשים כאלו. נגיב בצורה יותר רחבה אחרי שנקום מהשבעה".

מוקדם יותר הערב נעצר שושן ברבי, החשוד בדריסתן ובהפקרתן של שושנה וסבטלנה, לצד קרובת משפחתן אלכסנדרה רובינוב. הוא נתפס במחסן באזור התעשייה בנתניה בתום מרדף משטרתי. בשלושת הימים האחרונים נמלט ברבי מהרשויות, על פי החשד, במטרה בין היתר גם להמתין שעקבות אלכוהול וסמים שהיו בדמו בזמן התאונה ייעלמו.

הלווית סבטלנה ושושנה יגודייב ,אוגוסט 2012. דייב בוימוביץ'
הלוויתן של שושנה וסבטלנה יגודייב, אתמול/דייב בוימוביץ'

הערב הגיע כוח גדול של 50 שוטרים למחסן ברחוב המסגר 5 באזור התעשייה בעיר. ברבי הבין שהבלשים הגיעו למקום, וכשהבחין בהם קפץ מהקומה השלישית. בעת הקפיצה נפצע בידו, והבלשים הצליחו להגיע אליו לאחר שעקבו אחר סימני הדם. כעת מובא ברבי לחקירה במרחב השרון. לפני יומיים נעצר חשוד בנסיעה לצדו של ברבי ביום שישי, יוחאי גליקסמן, שהסגיר את עצמו לידי המשטרה. הערב נעצר חשוד נוסף במעורבות בתאונה, וגם הוא הובא לחקירה.

התאונה אירעה בשדרות בן-צבי בנתניה, כאשר שלוש בנות המשפחה חצו את הכביש במעבר חצייה ונדרסו למוות על ידי מכונית. על פי החשד, הנהג הפוגע, שנהג במכונית מסוג אאודי, המשיך בנסיעה כמה מטרים ועצר בצד הדרך. שני בני אדם נמלטו מהמכונית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully