וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים לא חקרו, החשודים באונס בתל אביב ישוחררו

20.8.2012 / 13:52

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של שני החשודים במעורבות באונס בדרום תל אביב בשלושה ימים, לאחר שאתמול לא התבצעה כל פעולת חקירה, אך השופט סירב. ביצוע ההחלטה נדחה

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום בתל אביב החליט היום (שני) לשחרר את שני החשודים במעורבות באונס ברחוב המסגר בתל אביב ביום חמישי שעבר. לפי גרסתו של אחד החשודים, המתלוננת הלכה איתו ועם חברו לקיים יחסי מין תמורת תשלום, אך חברו לא העביר לה את כל הסכום ואף גנב ממנה את הנייד שלה. לדבריו, מדובר ביחסי מין בהסכמה.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם, זאת על אף שאתמול לא התבצעה כל פעולת חקירה, מאחר ששוטרי מרחב יפתח היו ביום כיף. השופט סרב, והורה לשחררם. עם זאת, הוא נענה לבקשת המשטרה לעכב את ביצוע ההחלטה עד אחר הצהריים, כדי לאפשר למשטרה לערער על ההחלטה.

עורך הדין של אחד החשודים, ניר אלפסה מהסנגוריה הציבורית, אמר בתגובה להחלטת בית המשפט: "אנו שבעי רצון מהחלטת בית המשפט, אשר עמדה על זכויות החשוד אל מול אוזלת ידה של המשטרה. החקירה בתיק מורכב זה לא קודמה כלל ועיקר מאז הארכת המעצר הקודמת, וטוב עשה בית המשפט כאשר החליט לשחרר החשוד, שטוען לחפותו, בערבויות".

הבניין הנטוש בו נאנסה נערה ,אוגוסט 2012. דרור עינב
הבניין בו אירעה לפי חשד התקיפה/דרור עינב

לפי גרסת האישה, בשבוע שעבר היא ירדה מאוטובוס שהביא אותה מכפר סבא לרחוב המסגר בתל אביב, אז ניגשו אליה שני החשודים וביקשו את עזרתה עם תינוק באחד הבניינים הנטושים ברחוב. היא התלוותה אליהם, ובשלב מסוים השניים גררו אותך לתוך מבנה ואז, לדבריה, אנס אותה אחד החשודים, בעוד השני צופה מהצד.

לדבריה, היא ניסתה להימלט ואז ניסה החשוד השני לאנוס אותה, אך לא הצליח והיא נמלטה מהמקום. היא התקשרה לחברה, שהגיעה למקום, ויחד הן הלכו להתלונן במשטרה על האירוע. האישה נלקחה לבדיקות ולקבלת טיפול רפואי בבית החולים, כשעל גופה סימני חבלה.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

עוד על המקרה
החשודים באונס: "הסכימה ליחסי מין תמורת כסף"
חשד: אזרחים זרים ביקשו עזרה מישראלית - ואנסו אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully