וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תקף את גרושתו במחלקת יולדות, לאחר שילדה

קובי מנדל

19.8.2012 / 12:47

החשוד בן ה-20, שתקף את גרושתו יממה לאחר שילדה, נעצר על ידי משטרת נהריה שתבקש להאריך את מעצרו. אחות במחלקת היולדות הגיעה לסייע לצעירה, הותקפה בעצמה ונפצעה באורח קל

המשטרה עצרה היום (ראשון) צעיר בן 20 מעכו בחשד שתקף את גרושתו במחלקת יולדות בבית החולים בנהריה, יממה לאחר שילדה את בנה הבכור. האישה לא נפגעה, אך אחות שחשה לסייע לה נפצעה באורח קל. מאבטחי בית החולים עצרו את החשוד והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בקריות.

האחות שהגיעה לסייע לצעירה, נפגעה מהשלכת חפצים כמו כוסות ובקבוקים על ידי החשוד, והיא טופלה במיון בבית החולים. בשלב זה לא ברור מה גרם לצעיר לבצע לפי חשד את המעשה.

סגן מנהל בית החולים, ד"ר משה דניאל, מסר לוואלה! חדשות: "אנו רואים בחומרה רבה כל ניסיון תקיפה בשטח בית החולים, במקרה זה האחות שחשה לעזרת המטופלת נפצעה בעצמה". הוא הוסיף כי "פרטי המקרה החמור הועברו למשרד הבריאות כמקובל, והטיפול בתוקף הועבר למשטרת ישראל".

לפני כחודש נעצר גבר בשנות ה-30 לחייו בחשד שדקר את גרושתו וחטף את בנם בן השנתיים וחצי ברעננה. הגבר אותר ונעצר כשהפעוט בריא ושלם. מצבה של האישה, כבת 38, הוגדר בינוני. מחקירת המקרה עלה כי השניים התעמתו באזור התעשייה בעיר, בנוכחות בנם הפעוט. במהלך הוויכוח שלף הגבר סכין ודקר את האישה בפלג גופה האמצעי, פצע אותה באורח בינוני ונמלט ברכב עם בנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully