וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה ברהט: אישה מתה, שמשות אמבולנס נופצו

רמי שני

19.8.2012 / 0:26

האישה נפגעה במהלך קטטה בין שתי משפחות באותה החמולה בעיר הבדואית. עוד שמונה בני אדם נפצעו קל-בינוני. אמבולנסים נאלצו לסגת לפאתי העיר לאחר שנרגמו באבנים. 3 נעצרו

מתה הלילה (ראשון) מפצעיה אישה בת 66, שנפגעה במהלך קטטה אלימה שפרצה בשכונה 17 בעיר הבדואית רהט שבנגב. הקטטה התפתחה אמש בין חמולות יריבות ממשפחה אחת. אחת ההערכות היא כי האירוע התפתח מוויכוח במהלך סעודה לשבירת צום הרמדאן, אולם נבדקות מספר אפשרויות ותרחישים נוספים. המשטרה עצרה שלושה בני אדם בחשד למעורבות בקטטה.

מבדיקת המשטרה עולה כי המעורבים בקטטה עשו שימוש באלות מעץ וחפצים קהים אחרים וכן השליכו אבנים זה על זה. צוותים של מגן דוד אדום, הותקפו בעת שהגיעו כדי לטפל בנפגעים ולהעביר אותם לבית חולים. שמשה קדמית של ניידת טיפול נמרץ נופצה באבנים וכן ניזוק חלקו החיצוני של הרכב. ממד"א מסרו כי בארגון "רואים בחומרה פגיעה באנשי צוות רפואי ובאמבולנסים שמגיעים לטפל בנפגעים ולהציל חיים" עוד נמסר כי במד"א מצפים מנכבדי העיר ומרשויות אכיפת החוק למצות את הדין עם האחראים לכך.

הצוותים פינו מהמקום לבית החולים סורוקה בבאר שבע, תשעה פצועים, בהם האישה, שנפצעה באופן אנוש מפגיעת אבן בראשה. היא מתה מפצעיה לאחר שפונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, במהלך ניסיונות הרופאים לייצב את מצבה ולהצילה. שאר הפצועים פונו במצב קל עד בינוני לבית החולים.

כוחות משטרה גדולים שהוזעקו למקום, ביצעו כניסה מהירה, הרגיעו את הרוחות והשליטו סדר. כעת שורר שקט מתוח בעיר ובשכונה. כוחות הביטחון סורקים את העיר במטרה לאתר חשודים במעורבות בקטטה כדי להביא אותם לחקירה. במהלך הלילה, יקיים מפקד המחוז הדרומי של המשטרה ניצב יוסי פריינטי, הערכת מצב, כדי לעמוד על חומרת האירועים, הדרך שבה הם התפתחו ולנקוט צעדים כדי למנוע התלקחות נוספת. חקירת העימות האלים נמשכת.

  • עוד באותו נושא:
  • רהט
  • קטטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully