וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ישראלי מבוקש בבריטניה בחשד להעלמת מס"

שבועון יהודי הרואה אור בבריטניה דיווח כי יהודה כהן, ישראלי בן 35, חשוד כי הונה את רשויות המס במדינה בכחמישה מיליון שקלים. תמונתו פורסמה ברשימת המבוקשים ביותר

רשויות המס בבריטניה פרסמו השבוע את תמונותיהם של מעלימי המס המבוקשים ביותר בממלכה. על פי דיווח בשבועון היהודי "ג'יואיש כרוניקל", הרואה אור בבריטניה, אחד המבוקשים הוא ישראלי בשם יהודה כהן בן 35, שככל הנראה נמלט חזרה לישראל.

מהדיווח בשבועון היהודי עולה כי כהן, אשר בבעלותו שתי חברות עסקיות, הונה את רשויות המס בכ-800 אלף ליש"ט, שהן כחמישה מיליון שקלים. עוד דווח, כי כהן נעצר בבירה לונדון בחודש מרץ 2011, אך הצליח להימלט לאחר ששוחרר בערבות.

בתוך כך, בסקר של מכון המחקר פאנלס שנערך באחרונה עבור Markerweek בפאנל המשיבים האינטרנטי panel4all, הודו כ-40% מבין 305 המשיבים הישראלים כי היו מעורבים בביצוע עסקה שלא דווחה לרשויות המס. עם זאת, עקב רגישות הנושא, אפשר להניח שהמספרים האמיתיים גבוהים בהרבה.

כ-65% השיבו כי העסקה התבצעה עם נותני שירותים עצמאים, כמו שרברבים וטכנאים, חצי מהם ביצעו עסקות לא מדווחות בשווקים, וכשליש ביצעו עסקות כאלה בחנויות קטנות. כשנשאלו מדוע ביצעו את העסקות בשחור, טענו כ-40% מהמשיבים כי הסיבה הייתה חוסר מודעות, וכ-30% הודו כי עשו זאת בשביל לחסוך כסף. כ-40% מהמשיבים סבורים כי המדינה לא תצליח למגר את התופעה ולצמצם את מספר העסקות שמתבצעות בשחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully