וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת: חילופי אש בין שוטרים לפורצים, חשוד נפצע

קובי דוד

17.8.2012 / 10:34

החשודים בפריצה ניסו להימלט לאחר שפרצו לבית חשוד ברצח שאירע בעיר. אחד החשודים נפצע ופונה לבית החולים והשני נעצר ויובא לדיון בהארכת מעצרו. המשטרה: "אירוע חריג ביותר"

שני רעולי פנים תושבי נצרת בשנות ה-30 לחייהם פרצו לפנות בוקר (שישי) לדירה בשכונת ספסארה בנצרת, בשעה שבעלי הבית ישנו. החשודים נמלטו דרך חלון הבית, וכשהבחינו בבלשי תחנת נצרת שהוזעקו לזירה, הם פתחו במנוסה תוך כדי שהם יורים לעבר השוטרים.

השוטרים רדפו אחרי החשודים והשיבו לעברם באש. חשוד אחד נפל ארצה לאחר שנפגע בפלג גופו התחתון, ובלשי המשטרה פינו אותו לבית החולים האיטלקי בנצרת, שם הוא נמצא תחת השגחה משטרתית כבדה. החשוד השני נתפס כעבור זמן קצר והוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת. אף אחד מהבלשים שנכחו באירוע לא נפצע.

מחקירה ראשונית של תחנת משטרת נצרת עולה כי שני החשודים, המוכרים היטב למשטרה, הגיעו לבצע פריצה באחת הדירות בה מתגורר כנראה חשוד המעורב ברצח שאירע בשבוע שעבר בעיר. באירוע הזה נדקר למוות תושב נצרת בן 41 בכל חלקי גופו באמצעות חפץ קהה בשל סכסוך משפחתי.

מפקד תחנת משטרת נצרת, נצ"מ יוסי חמו ציין כי "מדובר באירוע חריג וקשה ביותר. שוטרים שהגיעו לזירה מתוך שליחות לעשות את עבודתם מצאו את עצמם בחילופי ירי עם החשודים. אנחנו לא נעבור על כך בשתיקה ונמצה עימם את הדין עד תום". עוד הוסיף חמו כי "שוטרי תחנת נצרת לא חוששים ולא פוחדים. לנו יש את הכלים לטפל בהם בצורה החמורה ביותר".

לקריאה נוספת:
חשד לרצח: צעיר נדקר למוות בקטטה בכפר שיבלי בצפון
חשד לרצח: בן 55 נהרג מירי מרכב חולף ליד נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully