וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה כואבת: עשרות נפצעו בתאונת זיקוקים בספרד

14.8.2012 / 22:30

ערימת זיקוקי דינור שהתפוצצה בחגיגות קתוליות מסורתיות הביאה לפציעתם של לפחות 20 מתושבי העיר אלש. ראש העיר דווקא לא התרגשה: "מתנצלת - אבל לא קרה דבר טרגי"

צילום:רויטרס עריכה: טל רזניק

תושבי העיר הספרדית אלש בסך הכול רצו לצפות הערב (שלישי) במופע זיקוקי דינור, אבל האירוע הצבעוני הפך במהירה למוקד פאניקה, כאשר לפחות 20 בני אדם נפצעו מפיצוץ של הזיקוקים לפני שנורו. עיריית אלש פרסמה ציוץ בטוויטר, ובו סיפקה הסבר לפיצוץ. לפי ההסבר של העירייה, זיקוק שנורה ממקום אחר נחת על ערימת הזיקוקים שהוכנה לפני המופע בעיר, וגרם לפיצוץ.

כתוצאה מהפיצוץ, נורה "מטר" של ניצוצות על קהל תושבי העיר. על אף שהתנצלה, ראש העיר אלש, מרסדס אלונסו, לא נסחפה בבהלה, בלשון המעטה.

"אני מצטערת ומתנצלת בפני כל מי שנפגע", אמרה ראש העיר, "למרבה המזל, אני יכולה לדווח ששום דבר רע לא קרה. האנשים שנפצעו הכי קשה היו מפעילי הזיקוקים והם הצליחו לרדת בכוחות עצמם והם בסדר. הם בבית חולים עם כמה כוויות, אבל לא משהו רציני".

עד ראייה שנכח באירוע תיאר את ההיסטריה שפרצה בסביבת הכנסייה הקתולית בעיר, שם אמורים היו האזרחים לחגוג את "ליל האש" – מסורת קתולית מימי הביניים. "אחד ממשגרי הזיקוקים הכי קרובים התפוצץ ונפל וממה שאני ורבים אחרים ראינו, הזיקוק עלה למעלה והוצת. הכל עלה באש, המשגר התפוצץ, הכול נפל על היציעים ואנשים אחרים פשוט ברחו", סיפר עד הראייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully