וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: זיקוקים של חצי שעה התפוצצו בדקה עקב תקלה

תושבי העיירה אובאן בסקוטלנד ציפו למופע זיקוקים ארוך, אך קיבלו אותו בצורה מרוכזת: "זה היה כמו אור יום". החברה המפעילה את הזיקוקים קיבלה אחריות על התקלה, והבטיחה מופע חוזר

לתושבי העיירה אובאן שבמערב סקוטלנד, שהגיעו ביום שישי האחרון לצפות במופע הזיקוקי די-נור השנתי באיצטדיון בעיירה, נכונה הפתעה יוצאת דופן - המופע היה אמור לארוך כחצי שעה, אך בגלל תקלה, התפוצצו כל הזיקוקים כמעט בבת אחת, בתוך כ-50 שניות בלבד. הבלגן הרועש והססגוני תועד על ידי צלמים חובבים מקומיים ופורסם בתקשורת הבריטית.

עם סיום המופע, הודיע בכריזה חבר מועצת העירייה רודי מקוייש, אחד ממארגני האירוע: "יש לי חדשות נוראיות - כל הזיקוקים התפוצצו בבת אחת".

בראיון ל-BBC, הוסיף מקוויש כי החברה המפעילה את הזיקוקים קיבלה אחריות על התקלה, ותפצה את תושבי העיירה במופע נוסף, בחינם, ב-27 לחודש, במסגרת "פסטיבל החורף" בעיירה.

בהתייחסו לאירוע עצמו, אמר מקוויש כי "זה האיר כמו אור יום. זה היה פשוט פנטסטי. אבל נדמה היה לי שהזיקוקים איבדו את הסינכרוניזציה עם המוזיקה. כשהודעתי ש'זה היה הכל', אנשים חשבו שאני מתלוצץ. אני מודה לציבור שקיבל את הדברים ברוח טובה".

  • עוד באותו נושא:
  • זיקוקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully