וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "לדיכטר מטלה חשובה לתרום לביטחון המדינה"

טל שלו

14.8.2012 / 9:15

ראש הממשלה קיבל בנתב"ג את פני הצעירים שעלו מארה"ב והתייחס למינוי השר להגנת העורף. "הממשלה בראשותי משקיעה בהגנת העורף כפי שלא עשתה אף ממשלה קודמת"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קיבל הבוקר (שלישי) את פניהם של עולים חדשים מארה"ב בנמל התעופה בן גוריון, וניצל את נאומו כדי להתייחס למינויו של אבי דיכטר לשר להגנת העורף. "הוא כיהן בעבר כשר לביטחון פנים ולפני 40 שנה שירתנו יחד בסיירת מטכ"ל. יש לו הרבה זכויות ותהיה לו עכשיו מטלה חשובה, לעזור בדבר שהוא עוסק בו כל חייו, לתרום לביטחון המדינה. הממשלה בראשותי משקיעה בהגנת העורף כפי שלא עשתה אף ממשלה קודמת, והשר אבי דיכטר יעשה זאת בתפקידו החדש".

ראש הממשלה בירך את העולים החדשים ואמר: "ברוכים הבאים לארץ ישראל, למדינת ישראל, ברוכים הבאים הביתה. אתם באים להגן על מדינת ישראל על העתיד של העם היהודי. כאן מגינים עליה, במדינת העם היהודי. מסיר את הכובע בפניכם".

בנימין נתניהו בטקס קבלת פנים לחברי גרעין צבר של תנועת הצופים,אוגוסט 2012. דרור עינב
"יש לדיכטר הרבה זכויות". נתניהו/דרור עינב

העולים שהגיעו הם חברי "גרעין צבר" של תנועת הצופים, יהודים ובני ישראלים לשעבר, בגילאי 18 עד 23 המתגוררים בחו"ל ובחרו לעלות לארץ, על-מנת להתגייס לצה"ל ולשרת שירות צבאי מלא. רובם המוחלט של חניכי גרעין צבר, מיועד לשרת ביחידות קרביות. בקרב הבנים נרשם ביקוש גבוה ליחידות התנדבותיות כגון דובדבן, סיירת מטכ"ל, שייטת 13, צנחנים, וקורס טיס. ממשלת ישראל באמצעות המשרד לקליטת העלייה, תומכת תקציבית בפעילות הבאת העולים הצעירים לישראל.

באירוע השתתפה גם השרה לקליטת העלייה, סופה לנדבר, שאמרה לפני האירוע: "אני מברכת את גרעין צבר של תנועת הצופים על פעילותו ושיתוף הפעולה עם המשרד לקליטת העלייה, אשר משנה לשנה רק מתחזק". השרה הוסיפה כי "באמצעות עלייתם של הצעירים לארץ באמצעות הגרעין, וגיוסם לצה"ל, מדינת ישראל מרוויחה שלוש פעמים – גם בחוסן הלאומי, גם בחוסן הביטחוני, וגם בשמירה על קשר חם התפוצות בשאיפה לעודדם לעלות לארץ".

עוד בנושא
דיכטר הגיש את התפטרותו ליו"ר הכנסת בתחנת דלק
לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully