וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלמינגואים בסכנת הכחדה שמעו בארי ווייט - והזדווגו

לאחר שזוג הפלמינגואים הנדיר לא התרבה, הוחלט בגן החיות לנסות ולסייע ככל שניתן. "חשבתי לעצמי שהוא כל כך נפלא, אולי הוא יוכל לסייע גם להם". לבסוף, לצמד בקע גוזל

מסתבר ששירי האהבה של זמר הסול בארי ווייט מסייעים לא רק לזוגות ביצירת אווירה רומנטית, אלא גם לבעלי חיים. שיריו של הזמר זוכה פרס הגראמי הושמעו לאחרונה לצמד של פלמינגואים צ'יליאנים נדירים, במטרה לעודד אותם להתרבות.

המקרה יוצא הדופן התרחש בפארק החיות אלפריסטון שבדרום אנגליה. הצוות בפארק, שנוכח לראות כי זוג הפלמינגואים אינו מזדווג, החליט לעשות מעשה ולמצוא דרך להגביר את האווירה הרומנטית. לבסוף נבחרו שיריו של ווייט, אומן ששיריו ידועים ביכולותיהם לייצר אווירה רומנטית וחושנית.

לא עבר זמן רב עד שמאמצי הצוות השתלמו, ולצמד החיות בקע גוזל. הלידה הובילה לשמחה גדולה בקרב מנהלי גן החיות, שכן מדובר בזן הנמצא בסכנת הכחדה. הפלמגואים הולכים ונכחדים עם השנים, בעיקר בשל זיהומי מקורות מים, ובנייה במקומות ההתיישבות שלהם, שנעשית בעיקר בשטחים סמוכים לנהרות.

פלמינגו במים. קולומביה. 18.6.2012. רויטרס
הצוות החליט לעשות מעשה ולמצוא דרך להגביר את האווירה הרומנטית/רויטרס

מנהלת גן החיות, סו וודגייט, אמרה בתגובה: "אנחנו פשוט מאושרים מהולדתו של גוזל הפלמנגו". וודגייט הוסיפה כי "העובדים ואני היינו כל כך מאושרים כאשר ראינו את הגוזל הקטן בוקע". באשר לשימוש בשיריו של זמר הסול, אמרה "חשבתי לעצמי שהוא כל כך נפלא, אולי הוא יוכל לסייע גם להם בתהליך, כפי ששיריו עושים לאנשים ברחבי העולם".

כעת מקווים אנשי הצוות בגן החיות לגוזל נוסף, זאת מאחר שזוג הפלמינגואים דוגרים בימים אלה על שלוש ביצים נוספות. הביצים עשויות לבקוע במהלך השבוע הקרוב, שכן תקופת הדגירה נעה בין 27 ל-31 ימים לביצה.

לקריאה נוספת
פנדה המליטה תאומים - בפעם הרביעית
להיט חדש בדנמרק: דוב הקוטב סיקו - שיונק מבקבוק

(עדכון ראשון: 20:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully