וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה נדקרה למוות בדרום תל אביב, חברה נעצר

הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, נמצאה על ידי צוות מד"א כשהיא במצב אנוש, ועל גופה סימני דקירה. הפרמדיקים נאלצו לקבוע את מותה. חברה של הצעירה נמצא בדירתם כשבידיו סכין

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

צעירה בשנות ה-20 לחייה נמצאה אחר הצהריים (שישי) בדירתה ברחוב וולפסון בדרום תל אביב כשהיא במצב אנוש, ועל גופה סימני אלימות בפלג גופה העליון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום ניסו לבצע בצעירה פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

אזרח אריתראי, גם הוא בשנות ה-20 לחייו, המתין בדירה עד להגעת צוות מגן דוד אדום והמשטרה. כשהשוטרים הגיעו למקום, הם מצאו אותו כשהסכין עדיין בידו, ועצרו אותו. מהחקירה עולה כי השניים הכירו היכרות מוקדמת, ייתכן שהיו בני זוג.

במסגרת החקירה, המשטרה מתשאלת עדים ואוספת ראיות מהדירה. החשוד נלקח לחקירה במשרדי מרחב יפתח, והוא ככל הנראה יובא במהלך סוף השבוע לדיון בהארכת מעצרו.

אזרח אריתריאה חשוד שרצח את בת זוגו ברחוב וולפסון בתל אביב, אוגוסט 12. דרור עינב
בן הזוג חיכה למשטרה בדירה, ונמצא כשבידו סכין/דרור עינב

זאב טפר, חובש איחוד הצלה שהיה במקום סיפר: "אנחנו הגענו לפה חובשים של איחוד הצלה, נקראנו לזירה של פציעה. כמו שהבנו היה פה סכסוך בין בני זוג. הוא דקר אותה, שיסף אותה בגרון ובחלק גוף תחתון והשליך אותה מפתח החירום לגובה של קומה. הגענו למקום, הוא עדיין ישב ליד הגופה עם סכין ביד. לא ניגשנו, המתנו לכוחות משטרה שיגנו עלינו". טפר סיפר כי כשניגשו לטפל בצעירה, היא כבר הייתה ללא רוח חיים. "טיפלנו בבחור עצמו, שהבנו שהיה סכסוך כספי. הוא טען שהיא גנבה לו כסף ותכשיטים. חבשנו אותו במקום והוא נעצר על ידי המשטרה". לדברי טפר, אחיה של הצעירה הגיע למקום ומירר בבכי כשנודע לו על מותה של אחותו.

לפני כחודש, נמצאה גופתה של צנט מיקאל בת ה-18, אזרחית אריתראית, בדירתה ברחוב מסילת ישרים בדרום תל אביב. על הגופה נמצאו סימני אלימות, ומאוחר יותר נעצר בעלה בן ה-28 בחשד שרצח אותה ונמלט מהמקום.

כבר בחקירתו הוא הודה במעשה, וסיפר לחוקריו כי אשתו הגיעה לישראל לפני כשלושה חודשים, ככל הנראה דרך גבול מצרים, ללא רשותו. לדבריו, הוא רצח אותה משום שזעם על כך שהיא הותירה באריתראה את בנם, כבן שנתיים. בחקירה התגלה כי מיקאל הייתה בהריון בעת שנרצחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully