וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אלפים בפסטיבל למכירת מוצרי יד שנייה בת"א

רבבות השתתפו בערב הראשון של פסטיבל יד2, המתקיים בגן צ'רלס קלור, שם הוקמו כ-300 ביתנים המציעים למכירה ממכשירי חשמל ועד ביגוד וכלי נגינה והופעות חיות של זמרים ולהקות

צילום: דרור פיקלני, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

עשרות אלפי בני אדם השתתפו אמש (רביעי) בפסטיבל ענק למכירת מוצרי יד שנייה בגן צ'רלס קלור בטיילת להט בתל אביב. במסגרת הפסטיבל הוקמו 300 ביתני מכירה של אלפי מוצרים ופריטים, בהם מכשירים סלולריים, מחשבים, ריהוט קל, אספנות ואמנות, ביגוד, אביזרים, תכשיטים, משקפי שמש, תחפושות, כלי עבודה, כלי נגינה, ספרים, סרטים ומוסיקה, מוצרי ספורט וכלי בית.

פסטיבל יד2 בגן צ'רלס קלור בתל אביב. דרור עינב
בין הביתנים ניתן למצוא תכשיטים, ביגוד, ספרים וכו'/דרור עינב

צור שוורץ, בעל דוכן בפסטיבל, סיפר כי הוא, אביו ואחיו מוכרים בדוכן מוצרים שכבר אין להם צורך בהם. "יש פה מכסחת דשא, מנגל חשמלי ומוצרי נוי", אמר. "אנחנו מצפים להרוויח כמה שיותר. מכסחת הדשא הזאת בת 29 שנים והיא פועלת מעולה. עד עכשיו היא שימשה אותנו".

הפסטיבל, שמקיים אתר יד2 בשיתוף עם עיריית תל אביב-יפו, ייערך גם מחר בין השעות 18:00-23:00. במקביל למעבר בין הביתנים, נהנים משתתפי הפסטיבל מהופעות המתקיימות על במת המופעים שהוקמה במקום. בין היתר, יופיעו בפסטיבל שירי מימון, יוני בלוך, אפרת גוש ויובל דיין, יוצאת התוכנית "the voice ישראל" . על במת הילדים ניתן לצפות במשה דץ והכבשה שושנה ושל פנצ'ר ופופיק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פסטיבל יד2 בגן צ'רלס קלור בתל אביב. דרור עינב
"אנחנו מצפים להרוויח כמה שיותר"/דרור עינב

כמו כן, במהלך הפסטיבל יתקיימו מכירות פומביות של מוצרים שנתרמו על ידי ידוענים, בהם משה פרץ, צביקה הדר, יעל בר זוהר, יובל המבולבל, נבחרת מכבי חיפה ושירי מימון. ההכנסות, כולן, תרומה לעמותת "לב אוהב". בנוסף, במתחם וואלה! שופס שהוקם בפסטיבל נמכרים מוצרים חדשים ומוצרים מתצוגה, בהם גאדג'טים, מוצרי חשמל, מצלמות ועוד.

פסטיבל יד2 בגן צ'רלס קלור בתל אביב. דרור עינב
משתתפי הפסטיבל נהנים, בין היתר, גם מהופעות חיות/דרור עינב

הכניסה לאירוע, המועבר בשידור חי ברדיו תל אביב 102 מאולפן שקוף שהוקם בשטח, הינה חופשית. עם זאת, פתיחת דוכן דורשת הרשמה מראש. "לכל אחד יש דברים שהוא לא צריך ויכול למכור או למסור", אמר מנכ"ל יד2, יבין גיל-מור. "אנחנו מאמינים שהפסטיבל, מעבר להיותו פסטיבל חוויתי, גם מעודד צרכנות נבונה".

"החלטנו לעשות את האירוע כי בשנה האחרונה, בעקבות המחאה החברתית, יש עלייה גם בביקוש וגם בהיצע, והחלטנו להביא את הקהל לכאן והם הצביעו ברגליים ובאו", הוסיף גיל-מור.

לאתר הפסטיבל

פסטיבל יד2 בגן צ'רלס קלור בתל אביב. דרור עינב
פסטיבל יד2 בגן צ'רלס קלור בתל אביב/דרור עינב
פסטיבל יד2 בגן צ'רלס קלור בתל אביב. דרור עינב
פסטיבל יד2 בגן צ'רלס קלור בתל אביב/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully