וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשישה הציתה עצמה בדירתה בראש העין, מצבה קשה

שלומי גבאי

8.8.2012 / 14:43

האישה סובלת מכוויות בדרגה שנייה ושלישית על שטח של 70% מגופה. בתה הצליחה להשתלט על האש. בשבועות האחרונים אירע גל של הצתות עצמיות על רקע מצוקה כלכלית

צילום: אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

קשישה בשנות ה-80 לחייה נפצעה אחר הצהריים (רביעי) באורח קשה לאחר שהציתה את עצמה בדירתה ברחוב ה' באייר בראש העין. בתה של האישה, שנכחה בדירה, הצליחה לסייע לאמה ולהפחית את חומרת הפציעה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לאישה טיפול רפואי, כשהיא סובלת מכוויות בדרגה ב' ו-ג' בכל חלקי גופה ונמצאת בהכרה.

בשבועות האחרונים אירע גל של ניסונות להצתה עצמית ברחבי הארץ, לאחר שהפעיל החברתי משה סילמן הצית עצמו בהפגנת המחאה החברתית בתל אביב. חלקם, למרבה הצער, אף צלחו.

בת 80 שהציתה את עצמה בראש העין. דוד שמח, חדשות 24
פינוי הקשישה, הבוקר/חדשות 24, דוד שמח

לפני כשבועיים הצית עצמו בתחנת אוטובוס ביהוד עקיבא מפיעי, נכה צה"ל בכיסא גלגלים. מפיעי, תושב ברקת כבן 50, פונה לבית החולים בתל השומר, במצב קשה, עם פגיעות קשות של כוויות כשהוא מורדם ומונשם. הוא סבל מכוויות בדרגה ג' ב-80% מחלקי גופו ולבסוף מת מפצעיו.

לפני כשבוע וחצי גבר בן 40, שאושפז במרכז הרפואי לבריאות הנפש "לב השרון" שבפרדסיה, הצית עצמו בפני הצוות הרפואי. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר, כשהוא סובל מכוויות בדרגה ב' ב-70% מחלקי גופו. מצבו מוגדר קשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully