וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שנורה על ידי אביו החורג בנשר יצא מכלל סכנה

קובי מנדל

6.8.2012 / 11:35

מצבו של הנער בן ה-14 מוגדר יציב, לאחר שנפגע אתמול מירי שביצע בעלה של אמו. האם נורתה גם היא ומתה מפצעיה. ביממה האחרונה עבר הנער שני ניתוחים בבית החולים רמב"ם

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל

הנער בן ה-14 שנורה אתמול (ראשון) בנשר, בידי בעלה של אמו - שנורתה גם היא ומתה מפצעיה מאוחר יותר - יצא מכלל סכנה ומצבו כעת מוגדר יציב. מבית החולים רמב"ם, שם הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ לילדים, נמסר כי בהמשך היום יוסרו מכשירי ההנשמה המחוברים אליו במטרה להביאו לנשום בכוחות עצמו. ביממה האחרונה עבר הנער שני ניתוחים, האחד אורתופדי והשני ניתוח בכלי הדם.

אתמול נורה הנער על ידי אליהו יחיא, בן זוגה של אמו בת שבע בת ה-46, שכאמור נורתה ומתה מפצעיה בתקרית. יחיא עצמו התאבד לאחר שירה בבת שבע ובבנה. עדיין לא ברור מה הנסיבות שהובילו את יחיא לבצע את המעשה, אולם המשפחה לא היתה מוכרת לשירותי הרווחה או למשטרה בחיפה.

ד"ר האני באחוס, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים רמב"ם סיפר הבוקר לוואלה! חדשות כי פציעת הירי ממנה סובל הנער גרמה לשבר בעצם הזרוע וכן לפגיעה בעורק הראשי. עם הגעת הנער לבית החולים הוא הוכנס מידית לחדר הניתוח שם טופל בפציעה ולאחר מכן הועבר למחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים. ד"ר באחוס הסביר כי הרופאים ינסו בשעות הקרובות להעיר את הנער למצב הכרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully