וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הנרצחת בנשר: "איך אוכל לקבור את בתי?"

קובי מנדל

5.8.2012 / 17:05

"היא הייתה ילדה זהב, כלום כבר לא שווה לי בחיים האלה" - כך הגיב שמעון, אביה של בת שבע יחיא, שנמצאה ירויה בדירתה. על פי החשד, בעלה הוא שירה בה, וגם בבנה, שמצבו קשה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: לירון בארי

במשפחתה של בת שבע יחיא בת ה-46, שנרצחה היום (ראשון) בביתה בעיר, על פי החשד על ידי בעלה, אליהו יחיא בן ה-49, מתקשים לקבל את רוע הבשורה על מותה. "בכל העולם נהוג שילדים קוברים הורים", סיפרה אביה, שמעון. "איך אני יכול לקבור את הבת הכי טובה שלי? היא הייתה ילדה זהב, אבל עכשיו היא הולכת לעולם הבא. כלום לא שווה לי כבר בחיים האלה". בנה של יחיא, נער בן 14, נמצא ירוי לצד אמו בדירה ברחוב נתיב הכרמל בנשר. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום החלו לטפל בפצועים, אולם לאחר זמן קצר מת הגבר מפצעיו. האישה מתה מפצעיה בבית החולים רמב"ם, שם מאושפז גם הבן שנורה בחזהו ומצבו מוגדר קשה, אולם הוא יצא מכלל סכנה.

רצח והתאבדות בנשר, יולי 2012. שלומי גבאי
הבן נורה בחזהו, ומצבו מוגדר קשה. זירת הרצח היום/שלומי גבאי

המשפחה אינה מוכרת לשירותי הרווחה או למשטרה, ממנה נמסר כי מדובר בגבר תושב העיר אשר ירה באשתו ובבנה החורג בן ה-14 ולאחר מכן התאבד. האיש החזיק את האקדח ברישיון אזרחי. תחנת משטרת זבולון פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, סיפר כי "התקבלה קריאה במוקד מד"א כרמל על אירוע יריברחוב נתיב הכרמל בנשר. צוותי מד"א שהגיעו למקום הבחינו תחילה בנער כשהוא מוטל על הרצפה עם פצעי ירי בפלג גופו העליון וכמה מטרים ממנו, בהמשך הרחוב, נמצאה האישה בשנות ה-40 לחייה כשהיא פצועה מירי במצב אנוש. צוותי מד"א ביצעו בה פעולות החייאה. בתוך הדירה נמצא גבר כשהוא ירוי ומותו נקבע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"משפחה נורמטיבית, ללא רקע של אלימות"

מפקד תחנת זבולון ניצב משנה בני אבליה סיפר לוואלה! חדשות כי הרקע לא ידוע והחוקרים הצליחו לחלץ כמה משפטים מפי הבן לפני שהוא הורדם ולהבין כי ככל הנראה מדובר בניסיון רצח והתאבדות. ניצב משנה אבליה מסר כי בני הזוג נישאו לפני כשלוש שנים ועבור האישה היו אלה נישואים שניים. במשטרת זבולון לא התקבלו כל תלונות על אלימות במשפחה. הם חיו בדירה השייכת לאבי האישה אשר גר בסמיכות להם. בשעה זו נמצא במקום גם ראש עיריית נשר דוד עמר המנסה לנחם את אבי האישה הממר בבכי סמוך למקום. לזירת האירוע הגיעו גם נציגי זק"א וקצינים מתחנת זבולון שפתחו בחקירת נסיבות האירוע.

ערן זיסמן פרמדיק מד"א סיפר: "קיבלנו קריאה בשעה 13:20 על מספר נפגעי ירי. כוחות מד"א שהגיעו למקום מצאו אישה כבת 40 ללא הכרה, נשימה ודופק, עם מספר פציעות ירי בגופה והחלו בפעולות החייאה מתקדמות תוך כדי פינוי לבית חולים. בסמוך לאישה מצאו ילד בן 14 גם הוא עם מספר פציעות ירי וגם בו החלו במספר פעולות מצילות חיים. גם הוא פונה לבית החולים. הילד אמר כמה משפטים אך לא הבנתי מה וקבענו את מותו של הגבר".

עודד אזולאי מכר של המשפחה אמר לוואלה! חדשות: "מדובר במשפחה נורמטיבית לחלוטין ללא רקע של אלימות. הבן אדם קם בבוקר וכנראה השתגע. לא ידוע לי על שום סכסוכים בין בני הזוג ואני לא יודע למה הילד הזה צריך להיות אשם במשהו".

חשד: תושב נשר רצח את אשתו, פצע את בנה - והתאבד

בהכנת הידיעה השתתפה מור שמעוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully