וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף בעזה, שני מעורבים בפיגוע בגדר נפגעו

פעיל בוועדות ההתנגדות נהרג בתקיפת חיל האוויר בעזה, אחר נפצע קשה. השניים היו מעורבים בפיגוע בגדר ותכננו לבצע פיגוע נוסף בתקופה הקרובה. דובר צה"ל: "סגירת מעגל"

צילום: רויטרס, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: אביב אברמוביץ'

שני פעילים בזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממיות, חטיבות סלאח א-דין, נפגעו היום (ראשון) בתקיפה של חיל האוויר ברצועת עזה. כך אישרו גורמים צבאיים. מקורות פלסטיניים דיווחו כי כלי טיס ישראלי שיגר טיל לעבר אופנוע שעליו רכבו שני הפלסטינים, בשכונת תל סולטן ברפיח. אחד הנפגעים הוא אחמד איסמעיל, שהיה יעד מודיעיני בכיר של השב"כ, שתחילה נפצע באורח קשה ופונה לבית חולים בדרום הרצועה.

בתקיפה נהרג עיד עוכל חג'אזי, בן 22, שמותו נקבע במקום. על פי המידע המודיעיני שהיה ברשות מערכת הביטחון, השניים היו אחראים לפיגוע לפני מספר שבועות נגד עובדי קבלן שעמלו על בניית הגדר בגבול ישראל-מצרים, במסגרתו נהרג אזרח ישראלי. על פי המידע, השניים התכוונו לבצע פיגוע נוסף בימים הקרובים נגד מטרות ישראליות.

דובר צה"ל, תא"ל יואב (פולי) מרדכי, התייחס לתקיפה ואמר כי "מדובר בחוליה של הג'יהאד העולמי שמקדמת פיגוע נוסף במתווה דומה לפיגוע שהיה בגזרת החולות, לזמן המיידי". לדבריו, "הפיגוע היה בשלבי תכנון מתקדמים. זוהי סגירת מעגל של הפיגוע שהיה ומניעת פיגוע עתידי נוסף".

לקריאה נוספת
אש בגבול מצרים: אזרח נהרג, גם שני מחבלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully