וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר שהותקף בהפגנה בתל אביב: "עשו בי לינץ'"

5.8.2012 / 4:09

ש', שהיה מתעד סמוי מטעם המשטרה בהפגנת המחאה החברתית אמש, נזקק לטיפול רפואי לאחר שנפגע מגז פלפל. "נכחתי במספר רב של הפגנות בעבר, אבל אין לי ספק שהפעם הם עלו מדרגה"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

"פשוט עשו בי לינץ'" – כך תיאר הלילה (ראשון) ש', בלש במרחב ירקון, שהותקף על ידי מפגינים בהפגנת המחאה החברתית אמש בתל אביב, את תחושותיו. ש', שתפקידו בהפגנה היה להיות מתעד סמוי מטעם המשטרה, נזקק לטיפול רפואי לאחר שנפגע מגז הפלפל שפיזר, על פי החשד, אחד המפגינים במהלך ההפגנה – לאחר שנטל את הגז מאחד השוטרים הסמויים שנכחו במקום.

"כל האירוע קצת מבולגן לי בראש. אני זוכר שהיו מסביבי המונים שנתנו לי מרפקים ודחפו אותי, צעקו וקיללו אותי", סיפר ש' בשיחה עם וואלה! חדשות מבית החולים איכילוב בתל אביב, ממנו הוא צפוי להשתחרר עוד הלילה. "מישהו זרק בקבוק לעבר הראש שלי. אני לא יודע אם זה היה אותו אחד, אבל אחר כך מישהו ניגש אלי וריסס כמות גדולה מאוד של גז פלפל על עיני ועל כל חלקי גופי".

מפגינים נעצרים במהלך הפגנת המחאה החברתית בתל אביב. דרור עינב
שמונה מפגינים נעצרו במהלך ההפגנה/דרור עינב

"הרגשתי צריבה חזקה בעיניים ובגוף וממש נחנקתי לא הצלחתי לנשום", הוסיף ש'. "בשלב הזה, שני שוטרים משכו אותי והוציאו אותי מההמון, שפכו עלי מים ואז נלקחתי לבית החולים. נכחתי במספר רב של הפגנות בעבר, אבל אין לי ספק שהפעם הם (התוקפים – מ"ש) עלו מדרגה. פשוט עשו לי לינץ'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מפגינים נעצרים במהלך הפגנת המחאה החברתית בתל אביב. דרור עינב
"משטרת ישראל הלבישה שוטרים סמויים בחולצות של יאיר לפיד ושלחה אותם לצלם את האנשים בקהל"/דרור עינב

במהלך ההפגנה אמש נעצרו שמונה מפגינים. אחד המפגינים נעצר, כאמור, לאחר שעל פי החשד פיזר גז פלפל במקום. מפגין אחר נעצר בחשד שהשליך בקבוק לעבר שוטר, ושישה מפגינים נוספים נעצרו בחשד להפרות סדר והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

יריב אופנהיימר, מזכ"ל שלום עכשיו, שנכח בהפגנה ברחוב קפלן אמר לוואלה! חדשות: "משטרת ישראל הלבישה שוטרים סמויים בחולצות של יאיר לפיד ושלחה אותם לצלם את האנשים בקהל. לאחר שחשפו אותם, השוטרים העלימו לפתע את חולצות יאיר לפיד ונשארו עם חולצות רגילות. זה מעשה שפל, מיותר, אנטי דמוקרטי ומביש שלא צריך לחזור על עצמו במשטרת ישראל". אופנהיימר השווה את ההפגנה לזו שהתקיימה מוקדם יותר ברחבת המוזיאון ואמר כי "זאת הפגנה בלי יחצנים, בלי זמרים ועם הרבה אנשים ואנרגיות אוטנטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully