וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנגבי פקד חברים לליכוד: קדימה סטתה ממורשת שרון

פנחס וולף

2.8.2012 / 22:34

בכנס מצומצם ברמת גן שכלל 97 פעילים מרכזיים, בהם ראשי סניפים ומרחבים, הצליח הנגבי להעביר את מרביתם לליכוד. "לא יכולתי למצוא עצמי שותף למפלגה שיוצרת תוהו ובוהו", אמר

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

100 המתפקדים הראשונים של צחי הנגבי בליכוד: בכנס מצומצם שערך הערב (חמישי) השר לשעבר בכפר המכביה ברמת גן, בהשתתפות 97 פעילים מרכזיים בקדימה, כולל ראשי סניפים וראשי מרחבים, חתמו מרביתםעל טפסי הצטרפות לליכוד, ויבטלו בימים הקרובים את חברותם בקדימה. הכנס נסגר לסיקור תקשורתי, אך פרטי הדברים הגיעו לידי וואלה! חדשות. נאמני הנגבי לקחו עימם עשרות טפסי התפקדות, ומקורביו העריכו כי בסופו של דבר יתפקדו כ-2,000 חברי קדימה לליכוד.

כנס מתפקדים של צחי הנגבי, יולי 2012. יותם רונן
"המגמה שלי לבוא עם חברים רבים, לחזק את הליכוד, את היציבות של הממשלה ולחזק את ראש הממשלה בשנה שהיא הגורלית ביותר מזה הרבה שנים". הנגבי, הערב/יותם רונן

בכנס הסביר הנגבי את מניעיו לעזיבת קדימה ופרש בפני תומכיו את הצעדים הבאים אותם הוא מתכוון לעשות. לדבריו, הוא כבר היה מוכן לפריימריז בקדימה והאינטרס האישי שלו היה בחירות מוקדמות, אך למרות שהוא הופתע מהכניסה לממשלה, הוא תמך במהלך, בשל אינטרסים לאומיים. עם זאת, הוסיף כי הסיפור השתנה בשעה שיו"ר קדימה, שאול מופז, החליט לפרק את השותפות עם הליכוד. "קדימה הייתה צריכה להשיג את המקסימום לחוק הגיוס לחרדים, אבל לא לשבור את הכלים", הוא הסביר.

"באנו לקדימה על פי גישת שרון כדי להביא אנשים מהשקפות פוליטיות שונות ולייצר קונצנזוס", אמר הנגבי לפעילים. "הייתי שר בכל השנים ששרון היה ראש הממשלה. זו מורשת שרון, מורשת של אחדות העם וכל צד אידיאולוגי צריך להתפשר. כשמופז החליט לפרק את ממשלת האחדות, זה היה מנוגד למורשת שרון ולגישה הבסיסית של קדימה, ולא יכולתי למצוא עצמי שותף למפלגה שמפרקת ממשלת אחדות ויוצרת תוהו ובוהו. הממשלה מתקשה להעביר את חוק הגיוס תתקשה להעביר את התקציב. לא הייתי מוכן להיות שותף למהלך".

"המגמה שלי לבוא עם חברים רבים, לחזק את הליכוד, את היציבות של הממשלה ולחזק את ראש הממשלה בשנה שהיא הגורלית ביותר מזה הרבה שנים", הוסיף. הוא הסביר כי ההכרעה בנושא האירני צריכה ליפול השנה לכאן או לכאן, ו"לא צריך לטפל בנושא זה כשהממשלה נמצאת בתהליך של בחירות". לשאלת משתתפים בכנס האם תהיה להם זכות הצבעה בפריימריז בליכוד, הוא הסביר כי בעיקרון חוקת הליכוד דורשת תקופת אכשרה (מעין תקופת צינון פ.נ.) של 16 חודשים כדי לקבל את הזכות לבחור, אך לא מן הנמנע שלקראת מועד הפריימריז תקוצר תקופת האכשרה, כך שגם חברי קדימה אחרים יוכלו לבחור.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully