וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנגבי יקיים השבוע כנס התפקדות לליכוד לאנשי קדימה

פנחס וולף

31.7.2012 / 0:44

במכתב שהפנה לחברי המפלגה תקף הנגבי את היו"ר מופז: "פעולותיו דרדרו את מעמד התנועה לשפל חסר תקדים". השר לשעבר יקיים את כנס ההתפקדות ביום חמישי הקרוב בכפר המכביה בר"ג

צחי הנגבי מתחיל לפעול לצירוף חברי קדימה לליכוד. במכתב ששלח אתמול (שני) לחברי קדימה, ושהגיע לידי וואלה! חדשות הודיע הנגבי על קיום כנס פעילים ביום חמישי הקרוב בכפר המכביה ברמת גן כדי לצרף פעילי קדימה לליכוד.

"בשנת 2005 הקים ראש הממשלה אריאל שרון את 'קדימה'", פתח הנגבי את מכתבו, שבהמשכו תקף בחריפות את יו"ר קדימה, ח"כ שאול מופז. "רבים מתומכיו, ואני בתוכם, הצטרפנו לתנועה החדשה שהקים. כעבור 44 ימים בלבד ירד שרון מן הבמה הציבורית. אנחנו נשארנו ב'קדימה' שבע שנים נוספות ופעלנו ללא לאות להצלחתה. לצערי, הגעתי למסקנה הכואבת כי אין לי עוד מקום ב'קדימה' תחת הנהגת שאול מופז. פעולותיו דרדרו את מעמד התנועה לשפל חסר תקדים. חמור מכך: החלטתו לפרק את הממשלה הרחבה סותרת את האינטרס של המדינה לשמור על אחדות העם ויציבות הממשל בשנה גורלית לביטחון ישראל".

הנגבי הסביר את מניעיו וציין במכתב כי הוא נענה להצעת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לשוב לשורות הליכוד - התנועה שבה החל את דרכו הפוליטית. "אני קורא לכל חבריי בקדימה המרגישים כמוני להצטרף אליי. ביום חמישי הקרוב אקיים מפגש עם אלה מכם המעוניינים להתפקד לשורות הליכוד. לכל ידידיי המאמינים בעמדותיה ובעתידה של קדימה אני מאחל הצלחה וסיפוק, ומקווה כי נוסיף לשמור על קשר".

"צחי, אל תעבוד עלינו בעיניים"

אלא שלא כל הפעילים בקדימה קיבלו בהבנה את צעדו של הנגבי, שניסה להתפלג מהמפלגה יחד עם שישה חברי כנסת נוספים. טליה אשכנזי-אביאן, ממארגנות כנס התמיכה במופז שנערך ביום חמישי שעבר, כינתה את הנגבי "נועז" ואת פנייתו לאנשי קדימה "רדודה". אשכנזי-אביאן תקפה את החלטתו של הנגבי לנטוש את מהפלגה כעת ואמרה כי בתקופת כהונתה של ציפי לבני כיו"ר קדימה הוא בחר להישאר במפלגה בגלל מינויו לתפקיד יו"ר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת.

"לבני כנראה ידעה שאתה יכול לפרק לה את המפלגה והעדיפה לתת לך סוכריה שחשקת בה", אמרה אשכנזי-אביאן, והוסיפה: "צחי, אל תעבוד עלינו בעיניים. מתפקדי קדימה מגבים את היו"ר הנבחר, שאול מופז, והתוצאות לא יאחרו לבוא".

עוד בנושא:
הנגבי חוזר לליכוד: "הנהגת קדימה אינה מייצגת אותי"
הפילוג בקדימה יצא לדרך: שמאלוב ואריה ביבי ימונו לסגני שרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully