וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 23 התמוטטה ומתה במהלך טיול בנחל זוויתן שבגולן

קובי דוד

2.8.2012 / 13:39

מתנדבי יחידת חילוץ גולן חילצו את הצעירה סמוך לבריכת המשושים, והחלו לבצע בה ניסיונות החייאה. בסופם נקבע מותה. נסיבות המקרה אינן ברורות ונבדקות על ידי המשטרה

צילום: יובל בן אבו, עריכה: טל רזניק

צעירה בת 23 ממרכז הארץ מתה היום (חמישי) במהלך טיול בנחל זוויתן, אליו יצאה בלווית קבוצת בנות שירות לאומי. מתנדבי יחידת חילוץ גולן משו אותה מהמים סמוך לבריכת המשושים, והחלו לבצע בה ניסיונות החייאה, שבסופן קבעו את מותה. גופתה תועבר לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

ערן איטח, פרמדיק מגן דוד אדום מתחנת ירדן, היה אחד מאנשי הצוות שטיפלו בצעירה. בשיחה עם וואלה! חדשות, סיפר כי הדיווח על התמוטטותה התקבל בתחנת מד"א בסביבות השעה 12:00 בצהריים. "דווח לנו על בחורה חסרת הכרה בנחל. למקום הוזעקה יחידת חילוץ גולן ויחידת 669. אחרי פעולות החייאה ממושכות נאלצנו לקבוע את מותה". נסיבות המוות עדיין אינן ברורות, ונבדקות על ידי המשטרה.

ממנהלת השירות האזרחי נמסר בתגובה כי "בעקבות מותה הטראגי של מתנדבת השירות הלאומי, ערכה מנהלת השירות האזרחי – לאומי בדיקה ראשונית לפיה עולה כי העמותה הקפידה על כללי הבטיחות וההנחיות באשר לפעילות בחיק הטבע. מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי-לאומי, שר-שלום ג'רבי, הורה על הקמת ועדת בדיקה שתבדוק את המקרה המצער ותוודא כי נשמרים כל ההנחיות והתקנים הנדרשים בכלל הפעילויות והטיולים שעורכות העמותות בשירות האזרחי-לאומי".

ב-18 באפריל השנה, טבע למוות מת הנער פנחס מרקובסקי, בן 15 מירושלים, בבריכות המשקפיים בנחל הזוויתן שברמת הגולן. הנער, שבילה במקום עם בני משפחתו, נמשה מהמים וצוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו במסוק לבית החולים. מאוחר יותר נקבע מותו של מרקובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully