וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטה ריקה: סגנית שר פוטרה בגלל "קלטת לוהטת"

רויטרס

1.8.2012 / 12:02

קרינה בולנוס, בכירה במשרד התרבות, הודחה כדי שתוכל "להתרכז" בטיפול בפרשה המביכה. לטענתה, טכנאי מחשבים הפיץ את הסרטון, בו היא מעורטלת, כדי לסחוט אותה. צפו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

מבוכה בקוסטה ריקה: פוליטיקאית בכירה פוטרה מעבודתה, לאחר שנחשפה "קלטת לוהטת" בכיכובה. בסרטון נראית קרינה בולנוס, סגנית שר במשרד התרבות, האחראית לקידום בני הנוער במדינה, שרועה במיטה בתחתונים ובחזייה, ומפלרטטת עם המצלמה.

בולנוס, בת 39, מצביעה בסרטון לעבר שדיה, ומבקשת מאדם אלמוני - המכונה "קטנצ'יק" - להצטרף אליה. "אני מתגעגעת אליך ואוהבת אותך בכל נשמתי", אומרת בולנוס בסרטון, "כל מה שאתה רואה כאן הוא שלך".

לדברי סגנית-השר לשעבר, הסרטון צולם ב-2007 בעת שהייתה פרודה מבעלה, והועלה לרשת לפני כשבוע על ידי טכנאי מחשבים, שהועסק בדירה שבה היא מתגוררת עם בעלה, חבר פרלמנט. בריאיון לרשת CNN בספרדית, טענה בולנוס כי הטכנאי, שבא לבית כדי להתקין בו מצלמות, גנב את הסרטון מהמחשב האישי שלה. לדבריה, הוא פרסם אותו באתר שיתוף הסרטים יוטיוב כדי לסחוט אותה.

צפו ב"קלטת הלוהטת" של קוסטה ריקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהיה לה די זמן לטפל בפרשה כעת. בולנוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשרד לתרבות ולענייני נוער בקוסטה ריקה, בו שימשה בולנוס תת-שרה, הודיע אמש (שלישי) כי הפוליטיקאית הוותיקה תשוחרר מתפקידה כדי שתוכל להתמודד עם הנושא באופן חופשי. היא עצמה טוענת כי לא ניתנה לה הזדמנות מספקת כדי להגן על עצמה בתקשורת.

הפרשה היא מבוכה קשה ללאורה צ'ינצ'ייה, האישה הראשונה שהתמנתה לתפקיד הנשיאה. היא התמנה לתפקיד לפני שנתיים, וכמה שרים כבר נאלצו להתפטר מממשלתה בשל שערוריות שונות. לפי שעה, צ'ינ'צייה מסרבת להתייחס לפרשה האחרונה.

ברלוסקוני בסרטון הנועז: "חכי לי במיטה"
גם הרשות הפלסטינית הזעדעזה מקלטת מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully