וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטת לוהטת של ברלוסקוני: "חכי לי במיטה"

עידן דורנר

20.7.2009 / 18:26

שבועון איטלקי טוען כי יש בידיו קלטת, בה נשמע ראש ממשלת איטליה מבקש מנערת ליווי להמתין לו במיטה בזמן שהוא מתקלח. תגובת מפלגתו: "מדובר בפרשה מתה"

השבועון האיטלקי 'ל'אספרסו' טוען כי השיג קלטת בה נשמע ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני מבקש מנערת ליווי להמתין לו במיטה, בזמן שהוא מתקלח. לטענת נערת הליווי, פטריציה ד'אדריו, היא הקליטה את שני מפגשיה עם ברלוסקוני, שנערכו במסיבות שערך בווילה שלו ואליהן הוזמנו נשים צעירות רבות.

השבועון, הנחשב לפרו-שמאלני, אף העלה את ההקלטה לאתר האינטרנט שלו, בה כביכול נשמע ברלוסקוני משוחח עם ד'אדריו על המיטה בביתו. דובר מפלגתו של ברלוסקוני לא הכחיש כי ההקלטות אותנטיות, אלא הסתפק באמירה לפיה השבועון מנסה להחיות פרשה שכבר מתה.

ברלוסקוני נמצא תחת מתקפה מאז נטען כי הוא נמצא במערכת יחסים עם נערה בת 18 וכי הוא חוגג במסיבות עם נשים צעירות. הפרסומים גרמו לו להכריז כי לא יעזוב את תפקידו. לאחרונה הכחיש ברלוסקוני כי אי פעם שילם עבור סקס. "מעולם לא שילמתי לאישה. אף פעם לא הבנתי מה הסיפוק אם לא כובשים את ליבה של האישה". אמר. כשנשאל האם לא עלה על דעתו שד'אדריו היא נערת ליווי, השיב: "אם הייתי חושד במשהו כזה לגבי מישהו הייתי שומר ממנו מרחק רב".

ד'אדריו טענה כי קיבלה אלף יורו מאיש עסקים כדי שתשתתף בארוחת ערב בביתו של ברלוסקוני ברומא, יחד עם אישה נוספת, וכי התבקשה לבלות איתו את הלילה לאחר מספר ימים. האישה שליוותה את ד'אדריו סיפרה כי שכבה עם ראש הממשלה אך לא ביקשה כסף, משום שהעדיפה לקבל אישורי בנייה במקום זאת. היא טענה גם שברלוסקוני נתן לה טבעות ושרשראות שעיצב בעצמו, וכן כסף מזומן. כל זה פורסם לאחר שברלוסקוני נאלץ להכחיש כי קיים יחסי מין עם דוגמנית בת 18 ואת טענות גרושתו כי הוא שוכב עם קטינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully