וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ביקור פנטה: עומסי תנועה כבדים במרכז ובבירה

עקב מעבר שיירת שר ההגנה האמריקאי, שעשה את דרכו למשמר כבוד הנערך לכבודו בתל אביב, נחסמו מספר כבישים מרכזיים. בין היתר נחסמו מחלף בן שמן ושלושה מחלפים בדרך איילון

צילום: רויטרס, יוגב אטיאס, עריכה: יאיר דניאל

כבישים מרכזיים רבים נחסמו הבוקר (רביעי) עקב ביקורו של שר ההגנה האמריקאי, ליאון פנטה, ועומסים כבדים מורגשים כעת באזור ירושלים והמרכז. פנטה, שנחת הלילה בנמל התעופה בן גוריון, הגיע לפני זמן קצר לטקס משמר כבוד הנערך לכבודו בבסיס הקרייה בתל אביב.

בעקבות הביקור נחסמו לתנועה כביש ירושלים תל-אביב באזור מחלף בן-שמן לבאים מכל הכיוונים, כביש גהה באזור מחלף גנות לבאים מצפון, וכן כל הכניסות לאיילון צפון במחלפים לה גווארדיה, השלום וקיבוץ גלויות - כך נמסר ממוקד התנועה של גלי צה"ל. כמו כן, נמסר כי באזורים הללו מורגשים עומסי תנועה כבדים.

שר הביטחון אהוד ברק עם שר ההגנה של ארה"ב, ליאון פנטה, מארוחת ערב משותפת במלון קינג דיוויד, ירושלים,יולי 2012. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
פנטה וברק/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

פנטה נחת הלילה לביקור עבודה בארץ כאורחו האישי של שר הביטחון, אהוד ברק. את פניו קיבל בשדה התעופה בן גוריון מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אודי שני. בין היתר צפוי פנטה, שנפגש אתמול עם בכירי הממשל המצרי בקהיר, להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה שמעון פרס.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully