וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע בעבירות מין - ומועסק בפארק לילדים

קובי דוד

1.8.2012 / 14:22

אסיר לשעבר שריצה מאסר בן 11 שנים בגין מעשי סדום באדם הלוקה בנפשו החל לעבוד בפארק בטבריה המיועד לילדים ובני נוער. ההורים מזועזעים: "איזו מן דוגמה מנסים להעביר כאן?"

הזדמנות מסוכנת? החברה הכלכלית בעיריית טבריה החליטה לפני כשבוע לקלוט עובד חדש לפארק "ברקו", המיועד לילדים בעיר, אדם שהורשע בעבר בביצוע מעשי סדום באדם הלוקה בנפשו, והשתחרר לאחר שריצה מאסר של 11 שנים בכלא. האסיר לשעבר הועסק במשרת גינון וניקיון בפארק, שבו שלל אטרקציות ומתקנים לילדים ובני נוער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא מאמינה שהרשות לא מודעת לעברו הפלילי העשיר". פארק ברקו בטבריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמועה אודות העובד החדש בעל העבר הפלילי הגיעה לאוזניהם של הורים לילדים בעיר, לאחר שנודע למבקר עיריית טבריה, בני אליהו, וזה דרש תשובות ברורות לפשר העסקתו. "הזדעזעתי לשמוע שעיריית טבריה משקמת עברייני מין ונותנת להם אפשרות לעבוד בפארק עם ילדים", סיפרה אחת האימהות, תושבת העיר. "אני לא מאמינה שהרשות לא מודעת לעברו הפלילי העשיר. איזו מן דוגמה מנסים להעביר כאן? מי שפגע והתעלל באדם, על אחת כמה וכמה עם פיגור שכלי, צריך לעבוד במקומות סגורים, לא בפארק עם ילדים".

"אין מידת סכנה בעבודה שביצעתי"

באתר האינטרנט, "תנו לגדול בשקט", המתמחה באיתור מתעללים מינית בכל רחבי הארץ, מופיע שמו של האסיר לשעבר, ובפרופיל האישי שלו ישנם נתונים על אופי ביצוע העבירה והמאסר שנגזר עליו.

על פי הפרטים, העובד נדון ל-11 שנות מאסר בגין עבירות חמורות הכוללות מעשה סדום בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה ואיומים, אשר נעברו בקורבן תמים הסובל מפיגור שכלי. הוא החל לרצות את עונשו ב-1999 והגיש בקשה להקלה בעונש ב-2007. ועדת השחרורים דחתה את בקשתו וציינה כי "עקב מעשיו החמורים לא ניתן יהיה להבטיח כי לא יסכן את שלום הציבור". "זה עצוב לדעת שלמרות כל האישומים והאזהרות בנוגע לעבירות מין, הרשות המקומיות לא מסיקה מסקנות. שיקום עברייני מין לא אמור לבוא על חשבון ילדינו", אמרה תושבת העיר.

בתגובה לסערה שחוללה העסקתו, אמר העובד: "עבדתי בשעות הבוקר כאשר לא נמצאים ילדים בסביבה. אין שום מידת סכנה בעבודה שביצעתי". מהחברה הכללית טבריה נמסר בתגובה כי "בשל צורך בעסקת עובד לביצוע עבודת ניקיון וגינון בפארק הארכיאולוגי של שם ברקו הוחלט להעסיק עובד זמני למספר ימים בלבד. ביום ראשון האחרון לאחר כשבוע של עבודה נמסר לעבוד על סיום עבודתו. צר לנו כי מבקר העירייה מנסה לפעול באופן רטרואקטיבי, בכך שהוציא מכתב לאחר שכבר העובד סיים את עבודתו".

מהשב"ס נמסר בתגובה: "מדובר בעבריין מין בפיקוח. העסקתו במקום נעשתה בתיאום עם יחידת הפיקוח ותואמת להגבלות שנקבעו על ידי בית המשפט".

לקריאה נוספת:
גל מעצרים ברחבי הארץ של חשודים בפדופיליה
הקלות הבלתי נסבלת של הפדופיליה ברשת: "הרחוב חדר לבתים"
האישום נגד הסמנכ"ל: 33 עבירות מיניות ב-11 שנים

(עדכון ראשון: 08:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully