וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים וחצי מאסר לנורבגי שתקף סטודנטיות בצפון

קובי דוד

30.7.2012 / 11:23

הסטודנט הורשע בביצוע מעשים מגונים בחמש סטודנטיות לרפואה במהלך מסיבה וירצה את מאסרו בישראל. פרקליטו: "מדובר בסטודנט מצטיין ללא עבר פלילי, הוא היה תחת השפעת אלכוהול"

בית משפט השלום בנצרת גזר היום (שני) חודשיים וחצי מאסר בפועל על סטודנט מצטיין לרפואה מנורבגיה, שהגיע לביקור בישראל עם משלחת סטודנטים, והורשע בביצוע מעשים מגונים בחמש סטודנטיות לרפואה. המעשים, שבוצעו במהלך מסיבה שהתקיימה באכסניית נוער בבית שאן, נחשפו בעקבות תלונתה של נציגת ארגון הסטודנטים לרפואה בישראל בתחנת משטרת בית שאן.

המתלוננת נכחה במסיבה, ונפלה קורבן לתקיפה המינית מצד הסטודנט. שוטרי התחנה עצרו את הסטודנט לחקירה, ובנוסף נאספו עוד פרטים, שקשרו אותו למספר תקיפות נוספות נגד ארבע סטודנטיות.

פרקליטות מחוז הצפון החליטה להגיש נגד הסטודנט כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים. מלבד ביצוע מעשים מגונים בסטודנטיות לרפואה, הואשם הסטודנט גם בכליאת שווא של אחת מהן.

בדיון שהתקיים אתמול בבית משפט השלום בנצרת, נידון כאמור הסטודנט לחודשיים וחצי מאסר בפועל, אותם ירצה בישראל. "מדובר בסטודנט מצטיין ללא עבר פלילי", ציין עורך הדין ואסים דאהר, שייצג את הנאשם מטעם הסנגוריה הציבורית. "חשוב לציין כי מדובר באירוע חריג, בו הסטודנט היה תחת השפעת אלכוהול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully