וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 שנות מאסר למבצע מעשים מגונים באם חברו ובת זוגו

רמי שני

15.7.2012 / 20:20

חירבי אבו סולבי, נשוי ואב לשמונה, הפשיט את אם חברו והדיח אותה למעשה מגונה עד שהגיע לסיפוקו. אקט דומה ביצע גם בבת זוגו של חברו כשישנה, אך לא ניתן היה להרשיעו באונס

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ראשון) שש שנות מאסר על חירבי אבו סולב, בן 38, שהורשע בשתי עבירות מין במסגרת הסדר טיעון.

באוגוסט 2009 שב אבו סולב, נשוי ואב לשמונה ילדים, מבילוי בבאר שבע, אליו התלוו חברו, עם בת זוגו ואמו. אבו סולב, שנהג ברכב, החזיר את חברו ובת זוגו לביתם, והמשיך בנסיעה עם אם החבר לעבר ביתה. כשהגיעו השניים לבית אם חברו, נכנס אבו סולב לביתה, השליך אותה על מיטתה וביצע בה מעשה מגונה - עד שבא על סיפוקו.

אילוסטרציה חדשות. ShutterStock
הורשע בשתי עבירות של מעשה מגונה כיוון שלא ניתן היה להאשימו באונס/ShutterStock

מכתב האישום עולה כי אבו סולב חיכך גופו בגופה, לאחר שהסיר את בגדיה בכוח ונותר עירום. מכתב האישום של העבירה השנייה בה הורשע, עולה כי ביצע מעשה דומה גם בבת זוגו של חברו בעת שישנה, כשגם כאן הוא הואשם והורשע במעשה מגונה בלבד, מכיוון שבשני המקרים לא הייתה כל חדירה ולא ניתן היה להאשים בעבירת אונס.

הקורבנות יפוצו ב-25 אלף שקלים האחת

בהסדר הטיעון נכלל מרכיב להפחתת עונש המאסר לארבע שנים בלבד, במידה שישלם אבו סולב פיצויים לשתי הנפגעות. משלא הצליח בגיוס הכסף בהתאם להסדר, הוטל עליו עונש מאסר של שש שנים. בגזר הדין ציינו השופטים רויטל יפה-כ"ץ,
אריאל ואגו ויורם צלקובניק כי "במהלך שנת 2009 החל הנאשם לצאת עם חברים לבילויים ולשתות משקאות אלכוהוליים, דבר שלא נהג לעשות קודם לכן. הוא אף נדון לשלילת רישיון נהיגה בגין נהיגה בשכרות". השופטים התייחסו להרעה במצבו הכלכלי של אבו סולב כתוצאה מהתמכרותו לאלכוהול, שהביאה אותו גם "להגברת מתחים במערכת היחסים הזוגית שלו עם אשתו".

התנצלות הנאשם על מעשיו והבעת צער וחרטה על העבירות שביצע ועל אורח החיים שניהל באותה התקופה, צוינו גם הן בגזר הדין. עם זאת, נגזרה עליו שנת מאסר נוספת על תנאי ותשלום פיצויים בסך 50 אלף שקלים, שיחולק בין הקורבנות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully