וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרעו בנהיגה בחוף, והתחבאו מהשוטרים על עץ

רמי שני

29.7.2012 / 19:37

במהלך מבצע אכיפה נגד נהגים פרועים בחוף הים, ביצעה המשטרה מרדף אחר 3 נערים שנהגו ללא רישיון לטרקטורון. הנערים הסתתרו על עץ - ונתפסו בסיוע מסוק משטרתי. הרכבים הוחרמו

שלושה רוכבי טרקטורונים שנמלטו אתמול (שבת) מהמשטרה באזור חוף ניצנים ליד אשקלון ניסו את מזלם והסתתרו בין ענפי עץ בשמורת חולות ניצנים, אולם מסוק משטרתי שעקב אחר תנועותיהם, כיוון אליהם ניידות את הניידות והשוטרים איתרו אותם ועצרו אותם לחקירה.

המקרה אירע במהלך פעילות אכיפה משטרתית של משטרת אשקלון נגד נהגים מתפרעים בחופי הדרום, תופעה מוכרת בישראל בה נהגים נוסעים באופן חסר אחריות סמוך למתרחצים. 25 אנשי משטרה ופקחים, ביצעו סיורים וסריקות לאורך קטע החוף שבין ניצנים לאשדוד ואיתרו כלי רכב רבים, שנהגיהם התנהלו בצורה שסיכנה את המתרחצים, בכך שנסעו סמוך לקו המים ונעו על משטחי החול בפראות.

רוכבי טרקטורונים נמלטו מהמשטרה ויסתתרו על עץ, ניצנים, יולי 2012. משטרת ישראל מחוז לכיש, חטיבת דובר המשטרה
הם הסתירו את הטרקטורונים תחת עץ, טיפסו עליו והסתתרו בין ענפים. הטרקטורונים בזירה/חטיבת דובר המשטרה, משטרת ישראל מחוז לכיש

במהלך הפעילות, הבחינו אנשי סיור משטרתי בשלושה טרקטורונים, נהוגים בידי נערים, הנוסעים במהירות גבוהה באזור החולות שמדרום לניצנים. צוות הסיור החל לרדוף אחריהם, אולם הם נעלמו בדיונות. מסוק שהיה שותף לפעילות המשטרתית, החל לסרוק את האזור, עד שאיתר את הנערים. צוות האוויר כיוון אליהם את שוטרי הסיור וכשהרוכבים הבינו כי הם נראים מהאוויר, הם הסתירו את הטרקטורונים תחת עץ, טיפסו עליו והסתתרו בין ענפיו, שם נמצאו על ידי השוטרים שהגיעו למקום.

לנהגים לא היה רישיון לנהוג בכלי הרכב, שהוחרמו בידי המשטרה, כמו כן הוחרמו שני אופנועים, שרוכביהם נהגו בהם באופן שסיכן את האנשים על החוף. בנוסף לכך, במהלך הפעילות נרשמו 37 דו"חות שונים לנהגים. 13 מהם, נרשמו לנהגים שנהיגתם הוגדרה כ"בריונית" וכסכנה ממשית למתרחצים. תשעה נהגים קיבלו דו"ח על חניה במקום שהפריע לשאר המתרחצים, ותשעה אחרים קיבלו דו"חות בגלל נסיעה מסוכנת על החוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully