וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע רקטות נורו לעבר הדרום; אישה נפצעה קל

רמי שני

28.7.2012 / 20:30

שני מטחים של שתי רקטות נורו לעבר ישראל משעות אחר הצהריים. אישה משדרות שפתחה בריצה לאחר הישמע התרעת "צבע אדום" מעדה ונחבלה. כל הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים

ארבע רקטות קסאם התפוצצו בשעות אחר הצהריים והערב (שבת) באזור הדרום מבלי לגרום לנזק או לנפגעים ישירים מהפגיעות. בשעה 17:00 לערך התפוצצו שתי רקטות קסאם התפוצצו באזור העיר שדרות. התרעת "צבע אדום" הופעלה בעיר וביישובים סמוכים. מהתפוצצות הרקטות לא נגרמו נזקים, אך אישה שרצה למרחב מוגן בשדרות נפלה ונחבלה. היא פונתה במצב קל על ידי אמבולנס של מד"א לבית החולים ברזילי באשקלון.

מספר שעות לאחר מכן נורו שתי רקטות נוספות, הפעם חאזור מועצה אזורית אשכול. הן התפוצצו בשטח פתוח מבלי לגרום לנזק או לנפגעים.

רקטה נפלה במועצה אזורית אשכול, דרום, יוני 2012. שי מכלוף
שתי רקטות קסאם התפוצצו באזור שדרות/שי מכלוף

מדובר ביום שני רצוף בו נורות רקטות לעבר ישראל לאחר שאתמול נורו שתי רקטות קסאם מרצועת עזה לעבר ישראל והתפוצצו בשטחים פתוחים באזור עוטף עזה. במקרה זה לא דווח על נפגעים או נזק, וכוחות הביטחון הגיעו לאזור כדי לאתר את שרידי הרקטות.

תלונה למועצת הביטחון של האו"ם

בערב יום שלישי השבוע יירטה מערכת כיפת ברזל רקטה שנורתה לעבר אשקלון. רקטה נוספת, מאותו השיגור, התפוצצה בשטח פתוח במועצה אזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק כתוצאה מירי הרקטות.

בעקבות ירי מספר רקטות לעבר יישובי ישראל בשבועות האחרונים, הגיש שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, תלונה למועצת הביטחון של האו"ם ולמזכ"ל האו"ם, באן קי מון. "כל עוד לא ישרור שקט ביישובי דרום ישראל, לא תשקוט גם עזה. חייהם של כמיליון אזרחים ישראליים משותקים. ישראל תמשיך לממש את זכותה להגנה עצמית ותנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי להגן על אזרחיה", כתב פרושאור בתלונה הרשמית.

עדכון ראשון - 17:30

לקריאה נוספת:
מערכת "כיפת ברזל" יירטה רקטה מדרום לאשקלון
קסאם התפוצץ בשער הנגב, נזק נגרם ללול תרנגולות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully