וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת "הסרטים הירוקים" לשוויון בנטל יוצאת לדרך

החל ממחר יחלקו פעילי תנועת "התעוררות" את הסרטים לעוברים ושבים ברחבי ירושלים: "במאמץ קטן של קשירת סרט למכונית יוכלו להביע תושבי ישראל הזדהות עם דרישה צודקת"

פעילי תנועת "התעוררות" בירושלים יחלקו החל ממחר (שישי) אלפי סרטים ירוקים לאות הזדהות עם המאבק לשוויון בנטל. פעילי התנועה יגיעו לצמתים מרכזיים ברחבי הבירה ויחלקו את הסרטים הירוקים לעוברים ושבים. הם יחלקו סרטים גם בשבוע הבא. בתנועה אמרו כי הצבע הירוק נבחר כיוון שהוא מזכיר את מדי הצבא, אך גם מסמל התחדשות וצמיחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"במאמץ קטן של קשירת סרטים למכוניות יוכלו להביע תושבי ישראל הזדהות עם דרישה צודקת". פעילי התנועה/מערכת וואלה, צילום מסך

"המתווה המתגבש, שבו גיל הגיוס יעמוד על 26, ללא סנקציות והתעלמות מהשוויון בנטל בין המגזרים השונים - יישמר את העיוות ההיסטורי שקיים בחברה הישראלית וימיט אסון על הכלכלה, החברה והביטחון הלאומי", אמרו בתנועה. "בצורה כזו ובמאמץ קטן של קשירת סרטים למכוניות יוכלו להביע אזרחי ישראל הזדהות עם דרישה צודקת שיישומה חיוני לשם הבטחת קיומה של חברה סולידרית בישראל".

אנשי התנועה הוסיפו כי "ערב ט' באב, שבו נחרב בית המקדש בשל שנאת חינם, הינו זמן שבו אנו שואפים לקרב את כל חלקי החברה הישראלית ולפעול יחד עם כלל החברה למען השוויון בנטל בין המגזרים השונים". מירב כהן, חברת מועצת העיר ירושלים מטעם סיעת "התעוררות", ציינה כי "אלה ימים גורליים לחברה הישראלית, ואסור לנו להתייאש או לשבת אדישים בבית. ביום שישי נצא לצמתים להפגין נוכחות של רוב העם, שדורש שוויון בשירות ובתעסוקה, שמתכוון להתעקש עד שביבי יבין שאי אפשר יותר למרוח אותנו. כלכלת ישראל, שגם ככה נמצאת במצב מסוכן, לא תוכל להמשיך להתקיים ללא אנשים עובדים, והחברה הישראלית המפולגת גם ככה לא תוכל להחזיק מעמד כשיש אפליה כל כך קשה בין דם לדם. אנחנו יודעים שאסור להרים ידיים, ונמשיך עד שהעוול ההיסטורי הזה ייפתר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"נמשיך עד שהעוול ההיסטורי הזה ייפתר"/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully