וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גנבה שמלות יוקרה בשווי עשרות אלפי שקלים

25.7.2012 / 22:00

תושבת מעלה אדומים טענה כי גנבה שמלות ערב מחנויות יוקרה ברמת השרון בשל מצוקה כלכלית. בעלי החנויות: "עוד לא קיבלנו את השמלות בחזרה". מחר יוגש נגדה כתב אישום

למרי ליוס, תושבת מעלה אדומים שנעצרה שלשום (שני) בחשד לגניבה, יש טעם יקר. המשטרה חושדת שליוס, בת 41, נהגה לבקר בחנויות יוקרה ברמת השרון ולגנוב שמלות ערב בשווי אלפי שקלים. היא הודתה בחשדות נגדה וטענה כי גנבה את שמלות היוקרה בשל מצוקה כלכלית. בית המשפט הורה להאריך את מעצרה עד מחר (חמישי).

בעלי עסקים ברחוב סוקולוב ברמת השרון הבחינו בתקופה האחרונה כי שמלות ערב יוקרתיות נעלמו מהחנויות שבבעלותם לאחר שאשה ביקרה בהן, ויצאה כעבור זמן קצר. על פי החשד, ב-5 ביולי נכנסה ליוס לבוטיק "שושנה בן-צור" ברחוב וגנבה מהחנות חמש שמלות בשווי 8,000 שקלים. כעבור כמה ימים היא חזרה שוב. "בפעם השנייה שהיא הגיעה, אשתי זיהתה אותה", סיפר לוואלה! חדשות מאיר בן-צור, מבעלי החנות שלכד את ליוס. "אמרנו לה שלא תיכנס כי אנחנו סוגרים, ומיהרתי להזהיר את החנויות הסמוכות", סיפר.

"כשהיא ראתה שקלטתי אותה, היא ברחה מהחנות ורצה לאורך רחוב סוקולוב. רדפתי אחריה עד שתפסתי אותה, השתלטתי עליה והבאתי אותה בכוח חזרה לחנות. הזעקנו את המשטרה שעצרה אותה", הסביר בן-צור.

הודתה בחקירה בגניבה

ליוס נלקחה לחקירה בתחנת גלילות של מחוז תל אביב. רב-פקד איתן קיכל, סגן מפקד תחנת גלילות, אמר כי ליוס הודתה בחקירה בחשדות המיוחסים לה. לדבריה, היא תכננה למכור את השמלות שגנבה כיוון שהיא נמצאת במצוקה כלכלית. השוטרים אספו עדויות מבעלי החנויות הסמוכות וכן את התיעוד של הגניבות לכאורה במצלמות האבטחה. על פי החשד, ליוס גנבה שמלות יוקרה משלוש חנויות נוספות.

מרים מנשה, בעלת בוטיק "לה פולי" שברחוב סוקולוב ברמת השרון, סיפרה כי "מהחנות שלי נגנבה שמלת ערב ורודה עם פנינים ועוד שתי שמלות עשויות מתחרה. כל שמלה עולה כמה מאות שקלים. אחרי שתפסנו אותה התעמתי איתה, אך עד עכשיו לא קיבלתי את השמלות חזרה".

"קיפלה את השמלה והסתירה עם שקית ניילון"

"מדובר בשמלות קוקטייל קצרות, של מעצבי-על מחו"ל", סיפרה כרמל, מנהלת "בוטיק ריקי גבריאל", שעל פי החשד נגנבו ממנו ארבע שמלות בשווי 12,600 שקלים. "הבחנתי באשה מוזרה שנכנסה לחנות, בדיעבד היא נראתה לי חשודה. היא הסתובבה בחנות ואמרה לי שאמא שלה צריכה להגיע כדי למדוד שמלות. בינתיים היא שלשלה לתיק של את השמלות".

לדברי בן-צור, "השיטה שלה מדהימה. היא הגיעה לחנות עם שקיות ניילון, לקחה שמלה, תפסה אותה מלמעלה וקיפלה אותה כך שהשקיות הסתירו את השמלה. תוך כדי היא שוחחה עם המוכרת. כל החנויות פה ברחוב סבלו מזה".

בדיון בדבר בקשת המשטרה להאריך את מעצרה שלך ליוס, ביקשה עורכת הדין שלה לשחררה למעצר בית, אך בית המשפט דחה את הבקשה. המשטרה צפויה להגיש מחר כתב אישום נגד ליוס בגין מעשי הגניבה. "אנחנו ניגש הערב לתחנת המשטרה למסור עדות נוספת", ציין בן-צור. "אנחנו מחכים לשמוע האם המשטרה תשיב לנו את השמלות שנגנבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully