וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיר שפך שמן רותח על העבריין הבכיר מיכאל חזן בכלא

23.7.2012 / 18:54

לפי החשד, העבריין הסתכסך עם אחד האסירים והוא שפך עליו שמן ומים רותחים. סוהרים השתלטו על האסיר, והוא צפוי להישפט. חזן נפצע קל וטופל בין כתלי הכלא

העבריין מיכאל חזן, ששמו נקשר בפרשת מרגלית צנעני, הותקף במוצאי שבת על ידי אסיר אחר בכלא איילון, שם הוא מרצה את מאסרו. לפי החשד, האסיר שפך על חזן שמן רותח מהול במים רותחים.

ככל הנראה, הוא הספיק להסתכסך עם אחד האסירים, מה שהוביל לתקיפה. ביום שבת בערב ניגש אליו האסיר ושפך עליו את השמן ואת המים הרותחים. סוהרים שהיו במקום השתלטו על התוקף והוא נלקח לבידוד.

חזן, שנפצע קל, נזקק לטיפול רפואי, אולם קיבל אותו בין כותלי הכלא ולא פונה לבית חולים. בשירות בתי הסוהר יחקרו את נסיבות האירוע וככל הנראה האסיר שתקף את חזן יישפט וצפוי להיענש על ידי הנהלת הכלא. אך הדריכות בכלא תימשך, מחשש שעוד מישהו יבחר "להעניש" את התוקף.

שמו של חזן נקשר בפרשת מרגלית צנעני, בה הורשע יחד עם הזמרת בסחיטה ובאיומים. בעוד צנעני נשלחה לעבודות שירות, נשלח חזן לרצות שישה חודשי מאסר במסגרת הסדר טיעון. על פי כתב האישום, צנעני פנתה לחזן, אותו הכירה כאדם "המזרה אימה על כל סביבתו" ו"עוקר שיניים לפרנסתו", וזאת בכדי ש"ישמש לה גב" בסכסוך מול האמרגן אסף אטדגי.

ביוני השנה הורשע חזן בבית המשפט המחוזי בבאר שבע גם בסחיטה ובאיומים של בעל עסק בדרום הארץ. בית המשפט גזר עליו 14 חודשי מאסר נוספים, מהם תנוקה חצי השנה אותה הוא מרצה בפרשת מרגלית צנעני.

  • עוד באותו נושא:
  • מיכאל חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully