וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוקר השיניים" מיכאל חזן נשלף מהכלא לחקירה חדשה

גלעד גרוסמן

26.12.2011 / 10:43

העבריין שנשלח למאסר רק בחודש שעבר, הובא שוב לבית המשפט בחשד לסחיטת איש עסקים. שותפתו לסחיטת האמרגן אסף אטדגי, מרגלית צנעני, כבר הספיקה לחזור לבמה בסוף השבוע

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: אמיר קוטיגרו)

בזמן שמרגלית צנעני כבר חזרה לבמה אחרי שבועות ארוכים של מעצר בית, שותפה לפרשה, מיכאל חזן, נחקר בפרשה חדשה, והובא לדיון בבית המשפט מתא המאסר.

בתום חקירה סמויה שנמשכה כמה שבועות, שוטרים מיחידה 443 של המשטרה עצרו הבוקר (שני) את חזן, יחד עם חמישה בני אדם נוספים, המזוהים עם ארגונים הפשיעה של שלום דומרני. השישה חשודים בעבירות חמורות של סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע. חזן כבר מרצה עונש מאסר, שנגזר עליו לפני חודש. לפי החשד, השישה שנעצרו סחטו באיומים איש עסקים, ואילצו אותו לשלם להם מאות אלפי שקלים. הם יובאו בצהריים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

נוסף לחזן, נעצר בפרשה גם גבר בן 31 מרמת גן, שלטענת המשטרה משתייך לארגון הפשיעה של עמיר מולנר. לפני כמה חודשים הוגש נגדו כתב אישום בגין גרימת חבלה וסחיטה של נהג מונית ובת זוגו, בשל סכסוך על מקום חניה.

חזן נידון לפני כחודש לעשרה חודשי מאסר במסגרת הסדר טיעון, אחרי שהודה והורשע בסחיטה באיומים של האמרגן אסף אטדגי, בפרשה שבה הורשעה גם מרגלית צנעני. הזמרת הואשמה כי פנתה לחזן, אותו הכירה כאדם "המשרה אימה על כל סביבתו, ועוקר שיניים לפרנסתו". היא ביקשה ש"ישמש לה גב" בסכסוך שפרץ בינה לבין אטדגי.

בפרשת הסחיטה, צנעני נשלחה לעבודות שירות בלבד
וביום חמישי, חגגה את השחרור בהופעה בתל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • מיכאל חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully