וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב ירי בדרום? שמשת רכב עבודה בגדר הגבול נופצה

23.7.2012 / 16:14

לאחר שאתמול נפתחה אש לעבר אוטובוס חיילים בכביש 10, היום דיווח עובד בפרויקט הקמת הגדר כי חשודים פתחו לעברו בירי, וכתוצאה מכך שמשת רכבו נופצה. לא היו נפגעים

שוב ירי בגבול ישראל-מצרים? עובד בפרויקט התקנת גדר הגבול בדרום דיווח בצהריים (שני) כי שמשת רכבו נופצה באזור שבין כרמית לשקמה, כתוצאה מירי באזור הגבול. כוחות הביטחון עורכים במקום סריקות לאיתור החשודים בירי. לא היו נפגעים באירוע. כמו כן, בצה"ל בודקים את האפשרות שאבן שנזרקה היא זו שגרמה לנזק.

אש בגבול הדרום: עובד הגדר נהרג בחדירת מחבלים. רויטרס
שוב ירי בדרום/רויטרס

בתקופה האחרונה התרחשו מספר אירועי ירי באזור העבודות בגבול. אתמול פתחו מחבלים באש לעבר אוטובוס של חיילים שנסע בכביש 10 הסמוך לגדר. לא היו נפגעים באירוע, אולם שלושה קליעים פגעו באוטובוס. ככל הנראה, הם נורו מנשק קל. גורם צבאי מסר כי האירוע, שהתרחש באזור הר שגיא, נמצא בבדיקה. לדברי הגורם, לאזור האירוע הוקפצו כוחות צבא גדולים כדי לשלול אפשרות של אירוע משולב, כלומר שהתקרית נועדה להסיח את דעת הכוחות הנמצאים במקום בזמן שמתרחש אירוע אחר.

לפני כחודש נהרג אזרח אחד ואחר נפצע קשה כאשר מחבלים שחדרו לשטח ישראל פתחו באש נגד שתי מכוניות של עובדי קבלן שהיו עסוקים בבניית הגדר בין ישראל למצרים, באזור היישוב קדש ברנע. כלי הרכב השני, שלא נפגע, הצליח להימלט מהמקום ולהזעיק את כוחות הביטחון. כוח צה"ל שהגיע למקום פתח באש נגד המחבלים, ובתום חילופי אש קצרים נהרג גם אחד המחבלים. בהמשך הצליחו הכוחות לחסל מחבל נוסף, שעל גופו נמצא מטען חבלה, בו ככל הנראה התכוון להשתמש כדי לבצע פיגוע התאבדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully