וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קולנגי הובא למנוחות: "נשמור על אשתך ובתך"

20.7.2012 / 12:29

קורבנות הפיגוע בבורגס מובאים למנוחות בבתי העלמין ברחבי הארץ. גיסו של איציק קולנגי ספד: "יצאת לחופש תמים וחזרת בארון קבורה". רעייתו קיבלה את הבשורה המרה בבית החולים

צילום:טל אנגלנדר ; עריכה: אמיר קוטיגרו

חמשת קורבנות הפיגוע בבורגס מובאים היום (שישי) למנוחות בבתי העלמין ברחבי הארץ. בשעה זו מובא למנוחות אמיר מנשה, בן 27 מפתח תקווה, בבית העלמין סגולה בעירו ובבית העלמין נחלת אשר שליד כפר מכר התקיימתההלוויתו של מאור הרוש בן 25 מעכו. כוכבה שריקי בת 44 מראשון לציון תובא למנוחות בבית העלמין הישן בעיר בשעה 12:30, ואליאור פרייס בן 26 מעכו יובא למנוחות בשעה 16:00 גם כן בבית העלמין נחלת אשר.

מוקדם יותר ליוו אלפי בני אדם למנוחות את איציק קולנגי בן 28, תושב העיר. "איך לקחו לי את הבן שלי, כולם היום גאים בו", קראה אימו עם תחילת ההלוויה בבית העלמין סגולה.

גילת קולנגי, אלמנתו, קיבלה הבוקר את הבשורה המרה על מות בעלה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם היא מאושפזת. קולנגי, שמצבה מוגדר קל עד בינוני, לא יצאה להלווית בעלה בשל מצבה. מצבם של שני הפצועים האחרים שהוטסו ממשיך להיות קשה.

אחיו של ההרוג ספד לו ואמר: "תודה על זה שאתה אחי, אתה אח שלי לנצח, לעולם לא אשכח אותך. אני מבטיח לך שהמשפחה ואני נשמור על אשתך גילת, על הבת שלך נויה שדומה לך. אחי היקר תשמור עלינו למעלה".

הלוויתו של איציק קולנגי שנהרג בפיגוע בבורגס, יולי 2011. דרור עינב
בני משפחתו של איציק קולנגי בהלוויה/דרור עינב

גיסו הצטרף להספדים ואמר: "איציק שלנו, כשמך כן אתה, תמיד מצחיק את כולם. מעולם לא האמנתי שאספיד אותך. יצאת לחופש תמים וחזרת בארון קבורה. אתמול בשדה התעופה אמרתי לעצמי שרק איציק יכול להיקבר בדרך מלאת רגש. נרצחת בשבוע שבו ציינו את מותו של דודך, שאתה קרוי על שמו. אני נזכר ברגעים שלא יהיו עוד. ביום בו נפטרת נפטר רב גדול בישראל. איציק, אני מבקש שתבקש מהקב"ה שישלח רפואה שלמה לגילת. שמור על נויה, שתזכה לדברים שאתה לא זכית להם בחייך".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

"התינוקת לא תכיר את אבא שלה"

הרב הראשי של פתח תקווה ספד גם כן ואמר: "הזדעזענו על הרצח המזעזע ועל רדיפה של אנשים חפים מפשע רק בשל היותם יהודים. בארץ הקודש או בתפוצות מגיעים המרצחים וברגע אחד משתנה כל אופק החיים שלנו. אף אחד לא מבין איך ברגע אחד כל המציאות משתנה ואנחנו הולכים לקבל אותם בארונות. אנחנו בטוחים שמי ששמר על העם היהודי, יעזור לנו לעבור גם את התקופה הזאת של רדיפה. השארת אח, אחיות ואשה שצריך להתפלל עליה, תינוקת שלא תכיר את אבא שלה, ונספר עליך דרך תמונות".

ארונות ההרוגים הגיעו הלילה לנמל התעופה בן גוריון, שם התקיים טקס צבאי. נציג הממשלה בטקס, שר התיירות סטס מיסז'ניקוב נשא נאום ואמר כי ישראל המומה וכאובה על מותם של אזרחים ישראלים שנסעו לחופשה. "רק אתמול שלחתם את יקיריכם לטיול של קיץ, לחופש, והיום כולנו ניצבים כדי לקבלם בחשיכה בדממה, ביגון, בצער אינסופי".

הוא המשיך ואמר כי "מי יכול היה לתאר לעצמו שברגע שינחתו על אדמתה של בולגריה תשיגם יד הטרור האכזרית והנוראה? מי יכול היה לתאר לעצמו שצעירים אלה, שכל חייהם היו לפניהם, לא נפרדו אתמול ממשפחתם רק לביקור חטוף אלא לחיים שלמים?".

הלוויתו של איציק קולנגי שנהרג בפיגוע בבורגס, יולי 2011. דרור עינב
נפרדים מיקירם בבית העלמין/דרור עינב

השר ציין כי חטאם היחיד של ההרוגים הוא היותם ישראלים ויהודים. "העוולה, שליחי כוחות השחור, הרחיקו עד לים השחור כדי לפגוע בהם בכוונת מכוון", אמר, "לאחר שניסו פעמים רבות לפגוע ישירות בישראל ונואשו מכך, השקיעו אירן וחיזבאללה בחודשים האחרונים מאמצים יוצאי דופן לפגוע בכל מטרה ישראלית או יהודית ברחבי העולם".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

הפיגוע בבולגריה - כותרות אחרונות
גופות ההרוגים נחתו בארץ; "גל טרור מכוון ואכזרי"
בכיר בממשל האמריקאי: המפגע בבורגס קשור לחיזבאללה
סיפרה לאחיותיה על ההריון - ונהרגה באותו יום בפיגוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully