וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה חזרה: ניצל בפיגוע בבית שאן ונפצע בבורגס

קובי דוד

19.7.2012 / 8:30

גדי סיבוני נפצע ברגלו בפיגוע בסניף הליכוד ב-2002. אמש נחת עם אשתו בבורגס, ושבר את אותה הרגל כשזינק מהאוטובוס הבוער. "זה היה למות מחנק - או להציל את עצמך", סיפר

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

"זה או למות מחנק ושריפה, או לשבור שתי רגליים ולנסות להציל את עצמך" - כך סיפר הבוקר (חמישי) גדי סיבוני, תושב בית שאן בן 60, שנפצע בפיגוע אתמול בבורגס. סיבוני, שהתראיין בתכנית "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל, סיפר כי נפצע בשנת 2002 בפיגוע הירי מחוץ לסניף הליכוד בבית שאן: "יש לי נכות מפיגוע שעברתי לפני עשור, וגם לאשתי זה פיגוע שני", סיפר.

הפיגוע בבורגס - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

פיגוע בבוגרס בולגריה, יולי 2012. AP
"הייתה לי התלבטות אתמול איך אני יורד מהאוטובוס הבוער, כי הכל עלה באש והתחלתי להיחנק". אחת הפצועות בדרכה לבית החולים/AP

"הייתה לי התלבטות אתמול איך אני יורד מהאוטובוס הבוער, כי הכל עלה באש והתחלתי להיחנק", סיפר הבוקר ממיטתו בבית החולים, שם הוא מאושפז לצד אשתו הפצועה. "ישבתי במרכז האוטובוס, במושב ליד החלון, ולא הייתה לי ברירה אלא לקפוץ מהחלון. תוך כדי, חשבתי איך אני יוצא משם. כשקפצתי, כנראה נפלתי על גופה, והתחלתי לגרור את עצמי 3-2 מטרים. מישהו שראה אותי עזר לי. הייתי אחרון, והתלבטתי איך למצוא דרך מילוט נוחה, אבל לא הייתה לי ברירה. הייתי באמת בחוסר אונים. זה או למות מחנק ושריפה או לשבור שתי רגליים ולנסות להציל את עצמך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פיגוע בבורגס בולגריה, יולי 2012. AP
"הן יצאו כדי לעשן והצטרפו בדיוק בזמן הפיצוץ דרך הדלת הקדמית כך שחוץ מכוויות וחתכים הן לא נפצעו קשה", סיפר סיבוני/AP

סיבוני סיפר כי בא לבורגס לטיול עם אשתו וגיסותיו, שנפצעו אף הן. לדבריו, הם ניצלו ממוות מכיוון שיצאו לעשן ולא היו בלב האוטובוס בזמן הפיצוץ. "חוץ מכוויות וחתכים הן לא נפצעו קשה. ראיתי את אשתי רק במיון לאחר מכן. עד אז לא ידענו מה עלה בגורל האחר".

"פחדנו שאבא שוב נפצע קשה"

גדי קפץ מחלון האוטובוס הבוער, ובנפילה שבר את רגל ימין, אותה הרגל שנפגע בה בפיגוע בבית שאן. בתו, חלי, סיפרה לוואלה! חדשות: "הטרגדיה חזרה אלינו שוב. לא הבנו בהתחלה מה קורה, פחדנו שאבא נפצע קשה כמו בפעם הראשונה. הוא מאושפז עדיין בבית חולים וסיפר שקיבל טיפול לקוי. אנחנו מקווים שהם יחזרו הביתה בשלום כמה שיותר מהר".

חמישה ישראלים ונהג בולגרי נהרגו בפיגוע. גופה שביעית שייכת כנראה למחבל המתאבד. טרם פורסמה זהות הנספים, והבוקר החל פינויים של כ-35 בני אדם שנפצעו בפיגוע בחזרה לישראל. מצבם של לפחות שניים מהפצועים קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully