וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעי החרדה בבורגס: "ראינו חתיכות גופות, כולם צרחו"

טל שלו

18.7.2012 / 20:02

"ניסינו לברוח, אבל הדלת הייתה נעולה" - כך תיארה גל מלכה, שעלתה לאוטובוס שהתפוצץ בשדה התעופה בבולגריה, את רגעי האימה. "אני וחברה עלינו לאוטובוס, פתאום מישהו התפוצץ"

צילום: הטלוויזיה הבולגרית, רויטרס; עריכה: אמיר קוטיגרו; קריינות: אביב אברמוביץ'

"אני וחברה עלינו לאוטובוס, פתאום הגיע מישהו והתפוצץ. ראינו חתיכות של גופות, ניסינו לברוח, אבל הדלת הייתה סגורה (...) כולם התחילו לצרוח" – כך תיארה גל מלכה, ישראלית שהייתה על האוטובוס שהתפוצץ בשדה התעופה בבורגס, בבולגריה, ובו נהרגו לפחות שבעה ישראלים, את רגעי החרדה. "כל אלה שהיו באוטובוס ממש התפוצצו, האוטובוס היה מפוצץ בישראלים, צעירים ומבוגרים". לדבריה, היא עצמה נפגעה מעט ביד וברגל מרסיסים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ראינו חתיכות של גופות, ניסינו לברוח, אבל הדלת הייתה סגורה. כולם התחילו לצרוח"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדית ראייה נוספת, שוש, סיפרה לערוץ 2 כי הפיצוץ אירע באחד מכמה אוטובוסים שנסעו יחד לכיוון בית המלון. "עלינו על אוטובוס מספר ארבע, ואחרי כמה דקות ראינו את אוטובוס מספר שתיים מתפוצץ ועולה בלהבות", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"כרגע לא נותנים לנו להיכנס"

לפני שעה קלה הגיע לשדה התעופה איציק לוי, מבית חב"ד בורגס, בניסיון להגיע לנפגעים הישראלים בפיצוץ. "כרגע כוחות הביטחון לא נותנים לנו להיכנס ואנחנו נמצאים בשטח סטרילי", סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות. "אנחנו עדיין לא יודעים מה הגורם לפיצוץ. אנחנו מחכים עד שיתנו לנו להגיע לישראלים. עובדי בית חב"ד בדרכם לכאן עם מזון ושתייה לישראלים".

בשעות הצהריים נשמע פיצוץ באוטובוסים שהסיעו תיירים ישראלים באזור שדה התעופה "ספרבו" בבורגס. שדה התעופה נסגר וכל הטיסות הוסטו לעיר ורנה. כלי תקשורת מקומיים דיווחו על לפחות חמישה הרוגים ועל כ-25 פצועים, בהם חמישה פצועים קשה. עדי ראייה דיווחו כי מחבל מתאבד פוצץ את עצמו בכניסה לאחד האוטובוסים, אך כמה כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי מקור הפיצוץ הוא במטען חבלה שהופעל בשלט רחוק.

שר הפנים של בולגריה, צווטאן צווטאנוב, אישר מוקדם יותר כי לפחות שלושה בני אדם נהרגו בפיצוץ וכי רבים נפצעו. בראיון לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP, אמר השר כי "מדובר בפיגוע טרור".

פיגוע בבולגריה: לפחות 7 נהרגו בפיצוץ באוטובוס ישראלי בבורגס
בישראל העריכו: חיזבאללה ינסה לפגוע באזרחים בחו”ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully