וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: העיתונאי המצרי רגע לפני שהתמוטט ומת בשידור

עאדל אל-גוגארי בן ה-56 ניסה להגן על משטרו של בשאר אסד, כשקרא בשידור חי בערוץ עירקי לנציג המורדים בסוריה "עבריין נמלט" ו-"שכיר חרב של ישראל" - ולפתע התמוטט ומת

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

(צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: גדי וינסטוק)

עיתונאי מצרי בן 56 מת במהלך שידור חי בטלוויזיה ביום רביעי האחרון, לאחר שבמהלך עימות שהתלהט בינו לבין נציג צבא המורדים בסוריה, במסגרת תכנית ששודרה בערוץ טלוויזיה עירקי, הוא התמוטט ומת.

העיתונאי המצרי, עאדל אל-גוגארי, קרא לנציג צבא המורדים "עבריין נמלט", ו"שכיר חרב בשירות ישראל", וזמן קצר לאחר מכן התמוטט ומת. לפי הדיווח בעיתון "אל באיין", אל-גוגארי חווה קרישת דם במהלך השידור, ומותו הוכרז עם הגעתו לבית החולים בקהיר, ביום רביעי בשעות הלילה. משפחתו מוכת ההלם של אל-גוגארי, זכתה לשיחות ניחומים רבות, בעיר מולדתו של העיתונאי, אבו סוויר. בשלב זה לא ברור האם סבל ממחלות נוספות ומה היה הרקע הרפואי שלו.

עיתונאי מצרי התמוטט ומת בשידור חי בטלוויזיה.
רגע לפני שהתמוטט בשידור ישיר. אדל אל-גוגארי

זאת אינה הפעם הראשונה בה הביע אדל אל-גוגארי את השקפתו, לפיה יש להגן על המשטר בסוריה מפני ביקורת. העיתונאי הופיע לפני זמן לא רב בתוכנית השנויה במחלוקת של רשת "אל-ג'זירה", הנקראת "הדעה הנגדית", שם הגן בחירוף נפש על המשטר בסוריה בטענה שהפרעות המתרחשות במדינה הן כולן חלק מקונספירציה בינלאומית כנגד אסד.

לקריאה נוספת:
צפו: חבר פרלמנט ירדני שלף אקדח בשידור
צפו: מנחה יווני חטף ביצים ויוגורט בשידור חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully