וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: התחזה לאדם אחר - ומצא עצמו בכלא במקומו

גרגורי הארוויל בן ה-58 מסן פרנסיסקו גנב את זהותו של מכר ותיק כדי שיוכל להשתמש בביטוח הבריאות שלו - ונאלץ גם לשלם במקומו דו"חות חניה ואף לשבת בכלא על עבירות שביצע

משטרת סן פרנסיסקו עצרה השבוע תושב העיר בחשד שגנב את זהותו של מכרו משכבר הימים, והשתמש בה כדי להשיג עבודה וזכויות סוציאליות. אלא שעד מהרה התברר הצד האירוני של הסיפור: החשוד, גרגורי הארוויל בן ה-58, נאלץ, כדי לא לחשוף את ההתחזות, לשלם במהלך הזמן דו"חות חניה של החבר ואף לשבת בכלא במקומו. בשקלול הכולל, זה כנראה השתלם לו.

לפי דיווח המגזין המקומי "CF Weekly", קורבן ההתחזות, שחי כיום במדינת מישיגן (שו ופרטיו לא נמסרו), התלונן במשטרה לאחר שגילה כי מישהו אחר משתמש בזהותו - שמו, תאריך הולדתו ומספר הביטוח הלאומי שלו - בסן פרנסיסקו, כדי לקבל זכויות ביטוח בריאות. הוא גילה על כך כשהגיש בקשה לממש את זכויותיו במישיגן - ונמסר לו כי כבר עשה זאת בקליפורניה.

לאחר הליך חקירה קצר איתרה המשטרה את הארוויל, שהיה בקשר עם קורבן ההתחזות במישיגן לפני כ-30 שנה. החוקרים גילו כי במשך תקופת ההתחזות הספיק הארוויל לקבל הטבות וכספים בהיקף נרחב בזכות זהותו הבדויה - אך במקביל, גם נאלץ להשלים עם הזהות גם בהיבטיה הפחות מוצלחים: הוא שילם דו"חות חניה של הקורבן, ואף ריצה תקופת מאסר בכלא בגין עבירה שעשה (לא נמסר מה הייתה אותה עבירה).

ביום שישי הסתיים הסיפור, כששוטרי סן פרנריסקו התדפקו על דלת ביתו של הארוויל בסן פרנסיסקו. הם שאלו אותו לשמו - והוא לא היסס והשיב בשמו הבדוי, ואף הציג תיעוד מזויף. הם לא היו צריכים יותר מזה כדי לעצור אותו - הפעם, על עבירה שביצע בעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully