וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אנאס סרסור שוחרר למעצר בית בטייבה

15.7.2012 / 14:00

מוחמד סרסור ישוחרר לבית דודו בטייבה ולא לביתו בכפר קאסם. אם המשטרה לא תערער הוא יועבר מחר למעצר בית בביתו. "לא נאספו די ראיות המתגבשות לכתב אישום נגדו"

צילום: טל אנגלנדר, שלומי גבאי עריכה: גדי וינסטוק

מוחמד סרסור, שנעצר לפני כחודש וחצי בחשד לרצח בנו, אנאס בן ה-10, שוחרר בצהריים (ראשון) למעצר בית בבית דודו בטייבה למשך 24 השעות הקרובות, ולא לביתו בכפר קאסם – כפי שדרש. שופט בית המשפט השלום ברמלה קיבל את הצעת פרקליטו של סרסור, עו"ד גיורא זילברשטיין, שהוחזק במעצר במשך 43 ימים – מאז שנעצר לאחר רצח בנו.

סרסור דרש להשתחרר לביתו ולעלות לקבר בנו, אולם המשטרה התנגדה לבקשתו, שכן לטענת חוקרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז קיים סיכון שסרסור ישבש את החקירה. השופט עיכב את שחרור סרסור והאישור שיינתן לו לעלות לבדו לקבר בנו ל-24 שעות, עד אז תוכל המשטרה לערער על ההחלטה.

מוחמד סרסור בית משפט לוד. יותם רונן, יותם רונן
דרש לעלות לקבר בנו. מוחמד סרסור בבית המשפט/יותם רונן, יותם רונן

אם המשטרה לא תערער, מחר יועבר סרסור למעצר בית בכפר קאסם. בכל מקרה, נאסר עליו ליצור כל קשר עם מי שנחקר בתיק, כולל אשתו וילדיו ותושבים רבים מהכפר. כמו כן המשטרה ביקשה לעכב את סרסור לחקירה מיד עם שחרורו במשרדי היחידה סמוך לבית המשפט ברמלה.

אביו של החשוד, ראדי סרסור, אמר בעקבות ההחלטה. "היום זה יום טוב. מהרגע הראשון האמנו בו. עשו לו עוול גדול, הרסו את המשפחה, הרסו את הילדים. הילדים שואלים למה לאבא יש ברזלים על הרגליים, ואנחנו אומרים להם שהרופא שם לו אותם. הרוצח האמיתי עדיין מסתובב ברחובות", אמר האב, בעוד בני משפחה רבים ממתינים מחוץ לבית המשפט לשחרור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"אם היו די ראיות הוא לא היה משוחרר"

נציג המשטרה רב-סמל אורי הדס אמר בדיון כי "לא נאספו די ראיות המתגבשות לכתב אישום נגד האב עד כה". סנגורו של סרסור עורך הדין זילברשטיין אמר במהלך הדיון כי "עד כה בית המשפט נענה לכל בקשותיה של המשטרה. בית המשפט יודע שאם היו די ראיות הוא לא היה משוחרר". עוד אמר הסנגור כי "החשוד היה עצור פרק זמן כמעט חסר תקדים. היועץ המשפטי לממשלה התערב פעמיים בהארכת המעצר. אני מבקש שלא ינתקו אותו מאשתו וילדיו".

בעניין העלייה לקבר, הזכיר השופט כי היחידה החוקרת כבר לקחה את האב לקבר בנו ואמר כי מדובר ברצון לגיטימי ומובן שאין בו כדי לפגוע בדרך כלשהי בחקירה. "אין הצדקה לכך שהחשוד יעלה לקבר בנו בפיקוח המשטרה", אמר השופט. בנוגע להמשך החקירה של סרסור מיד עם שחרורו, אמר השופט כי "למרות שקשה לי להבין מה התועלת בחקירה, אני סבור שיש לאפשר זאת". השופט הורה כי על סרסור להפקיד ערבות עצמית בסך 25 אלף שקלים והורה על שחרורו כאמור ל-24 שעות לעיר טייבה.

לקריאה נוספת:
המשטרה תבקש לשחרר האב החשוד ברצח בנו בכפר קאסם
האב החשוד ברצח בנו: "עשו לי תרגילי חקירה פסולים"
האב מכפר קאסם נשאר במעצר: "נלקחו סכיני השכנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully