וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגין הצית עצמו בצעדת המחאה החברתית בתל אביב

המפגין, תושב חיפה כבן 57, הצית עצמו לאחר שחילק עלון בו כתב "אני לא אהיה חסר בית". עד ראייה: "נשרף לי אדם מול הפנים". מצבו מוגדר קשה. אזהרה: התמונות קשות לצפייה

צילום: קובי אליהו, אבי כהן, משטרת ישראל; עריכה: טל רזניק

מפגין תושב חיפה בן 57 הצית עצמו אמש (שבת) סמוך לבית העיתונאים בפינת הרחובות אבן גבירול-קפלן בתל אביב, שם נערכה הפגנת המחאה החברתית ובה כעשרת אלפי בני אדם. לפתע הבחינו עדי ראייה באזור באש גדולה וריח של בנזין וראו את האיש כשהלהבות אוחזות בו.

עשרות מפגינים ניגשו אליו והחלו לשפוך עליו מים בניסיון לכבותו. פרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא סובל מכוויות דרגה ג' בכל חלקי גופו ומצבו מוגדר קשה. "באתי לראות מה קורה וראיתי בן אדם נשרף לי מול הפרצוף", סיפר עד ראייה לוואלה! חדשות.

מפגין הצית עצמו בהפגנת המחאה החברתית בתל אביב. בן קלמר
רגע ההצתה/בן קלמר

לא נשקפת סכנה לחייו של המפגין. הוא הועבר באמבולנס מבית החולים איכילוב בתל אביב לבית החולים שיבא בתל השומר. ד"ר בני מייליק, כירוג פלסטי בכיר בבית איכילוב אמר לפני העברתו של הפצוע: "ייצבנו את מצבו ואנו מעבירים אותו ליחידת הכוויות של תל השומר להמשך טיפול. הוא הגיע אלינו כשהוא עדיין מדבר. כרגע הוא פצוע קשה אך בשלב זה אין סכנה לחייו. הוא מונשם ומורדם עם אחוזי כוויה גבוהים. לא נראה שיש לו פציעות נוספות מלבד הכוויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מפגין הצית עצמו בהפגנה בתל אביב. נמרוד סונדרס
רגעי ההצתה, הערב/נמרוד סונדרס

טרם שהצית את עצמו, חילק המפגין עלון בו כתב "מדינת ישראל גנבה אותי ושדדה אותי והשאירה אותי חסר כל. אין לי כסף לתרופות ולשכר דירה, אין לי איך להתחיל את החודש אחרי ששילמתי מיליונים למיסים, עשיתי צבא ועד גיל 46 עשיתי מילואים. אני לא אהיה חסר בית לכן אני מוחה".

יצויין כי לא נפגעו אנשים בהצתה, זאת על אף שהמפגין הצית את עצמו בלב ההפגנה וסמוך לעצים שעל המדרכה. רבים מהמפגינים נותרו במקום ההצתה והם מקריאים שוב ושוב את המכתב שהותיר אחריו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב אותו פרסם המפגין לפני שהצית עצמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully