וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריתראי שדירתו נשרפה: "אף אחד לא איים עלינו"

12.7.2012 / 10:48

על פי החשד, דירתם של בני הזוג בירושלים הוצתה, ובמכבי אש בודקים קשר להצתה של דירה נוספת בה התגוררו זרים לפני חודש. בשריפה נפצעה גם אשה בהריון מתקדם, העובר לא נפגע

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר; עריכה: יאיר דניאל)

"ראיתי הרבה אש ב-3:00 לפנות בוקר, לא יודע מי עשה את זה. אף אחד לא איים עלינו, לא היו לנו בעיות עם השכנים. כואב לי, ואני דואג לאשתי, היא בהריון" - כך סיפר הבוקר (חמישי) סאגה טימרטי, אזרח אריתראה כבן 30, שנפצע באורח בינוני בשריפה שפרצה בדירתו בירושלים. בשריפה נפצעה בינוני גם אשתו, מריהוט גבריהוט, שנמצאת בהריון מתקדם.

מחקירה ראשונית עולה החשד כי הדירה הוצתה, ובשירותי הכיבוי אמרו כי נבדק קשר להצתה של דירה אחרת בה התגוררו אזרחים זרים רק לפני כחודש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני דואג לאשתי, היא בהריון". טימרטי בבית החולים, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טימרטי מטופל בבית החולים הדסה עין כרם, כשהוא סובל מכוויות בדרגה ב' בגפיו. אשתו נפצעה גם כן בגפיה, אך באורח קל ממנו. "שניהם נפגעי שריפה, הם סובלים מכוויות בחלקים נרחבים של הגוף", הסביר מנהל המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים, ד"ר קובי אסף. "הגבר נפגע קשה יותר וסובל מכוויות ב-20% מגופו בדרגה שניה, והאישה, משום שהיא בהריון, מצויה בבדיקות בחדר לידה אך עושה רושם שהעובר לא נפגע", סיפר.

החשד: הצתה

"הם יזדקקו לטיפול שיהיה פלסטי בעיקרו", הסביר ד"ר אסף, שציין כי בשלב זה "מצבם הוא בין קל עד בינוני, אך מדובר באשפוז וטיפול ארוך שימשך לפחות מספר ימים".

אריתראי נפצע קשה ונוסף קל בדליקה שפרצה בדירה ברחוב ביבאס בירושלים, יולי 2012. אסף אברס כבאות והצלה ירושלים, משרד הביטחון
המשטרה חושדת כי אלמונים הציתו את המבנה. זירת האירוע, הלילה/משרד הביטחון, אסף אברס כבאות והצלה ירושלים

ההודעה על השריפה בביתם של בני הזוג התקבלה במוקד הכיבוי בירושלים מעט לאחר השעה 3:00 בלילה, ושני צוותי כיבוי שהגיעו למבנה הסמוך לרחוב אגריפס זיהו את מוקד הבעירה בכניסה למבנה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע והקימה צוות מיוחד ביחידה המרכזית של משטרת ירושלים.

מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע עולה כי, ככל הנראה, אלמונים הציתו את דלת הכניסה של הדירה, אשר מהווה את פתח היציאה היחיד בדירה הקטנה. החקירה העלתה כי הגבר ככל הנראה ניסה לפלס את דרכו החוצה דרך הלהבות, ללא הצלחה, ועוברי אורח הם שסייעו לבני הזוג לצאת מהדירה והזעיקו את כוחות הכיבוי.

עוד בנושא
חשד להצתה: דירת אזרחים זרים בירושלים עלתה באש
דירת אזרחים זרים הוצתה בירושלים, ארבעה נפצעו
11 נערים נאשמים בתקיפת זרים: "המניע גזעני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully