וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים מברכים על "חוק הפופקורן": "נביא מהבית"

יצאנו לבדוק מה אומרים באי בתי הקולנוע על "חוק הפופקורן" שאושר בכנסת. התגובות, כצפוי, אוהדות, אך גם קולות אחרים נשמעים: "זה נראה קצת כמו להביא אוכל למסעדה"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

חוויית הקולנוע עומדת להשתנות: אחרי שנים של הבטחות, אתמול (רביעי) אושר בכנסת החוק המאפשר להכניס מזון ושתיה למקומות ציבוריים. החוק, שזכה לכינוי "חוק הפופקורן", ייכנס לתוקפו החל מחודש ינואר הקרוב, ואז יוכלו באי הקולנוע להביא את האוכל והשתייה מהבית – אל הקולנוע.

יצאנו לבדוק את התגובות בקרב צופי הקולנוע, ומצאנו במתחם הסינמה סיטי ברמת השרון ילדים והורים שהתקשו להסתיר את שמחתם. "המחירים היו כל כך מעבר לכל פרופורציה. אני מברכת על החוק", אמרה שושי מנתניה. "טירוף של מחיר. 12 שקלים, 15 שקלים לבקבוק קולה שזה מטורף", הוסיפה. יוסי מתל אביב סיפר כי סיים לצפות בסרט אך לא קנה פופקורן ושתייה בגלל המחירים המופקעים.

יש גם מי שמסתייג מן החוק

יחד עם זאת, היה גם מי שחשב על בעלי העסקים הצפויים להיפגע מהחוק. "זה נראה לי קצת כמו להביא אוכל למסעדה", טענה דליה מנתניה. "אני חושבת שזה נושא שצריך להקדיש לו מחשבה, אבל במהירות. כל אחד צריך להתפרנס. בעל הקולנוע, בעל הקיוסק. יש מצב שזה בסדר שלא מרשים להביא אוכל מהבית".

כשנשאלו חלק מההורים אם אכן יביאו איתם אוכל מהבית לקולנוע התשובה הייתה ברורה. "אני מניח שעם הזמן נביא איתנו מהבית. אם מותר להכניס – אנחנו ניישם את זה", סיכם יוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully