וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בעיריית עפולה נחקרו בחשד לקבלת שוחד

קובי דוד

11.7.2012 / 12:39

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה פשטו על משרדי עיריית עפולה ועכבו לחקירה מספר בכירים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. "התרענו על אי סדרים לא מעט פעמים"

מיכאל ברגמן

(צילום: שלומי גבאי, ערן גילווארג; עריכה: מיכאל ברגמן)

טלטלה בעפולה: חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בשלוחת להב 433 צפון, פשטו הבוקר (רביעי) על בניין העירייה ואספו מסמכים מסווגים ממספר משרדי אגפים במקום. לאחר מכן, עיכבו השוטרים לחקירה מספר גורמים בכירים ברשות המקומית, וכן חשודים נוספים, בחשד שביצעו עבירות של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים. בתום החקירה החליטה המשטרה לבקש להאריך את מעצרם של חלק מהבכירים.

יו"ר האופוזיציה במועצת העיר, איציק מירון סיפר לוואלה! חדשות כי "זה הוא יום עצוב לעיר עפולה. אנחנו התרענו על אי סדרים לא מעט פעמים. עכשיו צריך לתת למשטרה לעשות את העבודה שלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה הוא יום עצוב לעיר עפולה", אמר יו"ר האופוזיציה בעירייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם תושבי העיר לא מוכנים לשבת בחיבוק ידיים, לאור פתיחת החקירה בה מעורבים גורמים בכירים בעירייה. יו"ר ועד הפעולה "להצלת העיר עפולה", סיסאי בן פסח, אמר בתגובה כי "היום עברנו מתחושות לא נעימות ותחקירים עיתונאיים לחקירות משטרה. אנו קוראים לכל מי שאכפת לו מעפולה להצטרף אלינו, על מנת שנשלב ידיים במאבק להצלתה של העיר מכל החשדות והפרת האמונים לכאורה".

בעיריית עפולה, בראשותו של אבי אלקבץ, אישרו את הפרטים והוסיפו: "אנו משתפים פעולה עם חוקרי יאח"ה. המסמכים הנדרשים הועברו לטיפול המשטרה".

מדוברות יאח"ה נמסר בתגובה: "הבוקר בתום חקירה סמויה שנערכה בשלוחה הצפונית של יאח"ה - להב 433 , עוכבו לחקירה גורמים בעיריית עפולה ומעורבים נוספים, במסגרת חקירת חשדות לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים".

לקריאה נוספת
נדחה ערעור איש העסקים דודי אפל: "מכונת שוחד"
כתב אישום בפרשת צבי בר: שוחד והלבנת הון
חשד: בכירים במשרד החינוך נתנו תקציב תמורת שוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully